Στα τέλη του προηγούμενου έτους, η BMW παρουσίασε το iX. Το πρώτο ηλεκτρικό crossover της Ιστορίας της, που χαρακτηρίζεται από την ιδιαίτερη σχεδιαστική τεχνοτροπία μέσα-έξω και την κορυφαία τεχνολογία.
Μαζί με τα i3, i4, i4 M50, iX3 και τα επερχόμενα μοντέλα των σειρών «i»/«iX», στοιχειοθετούν την υπόθεση αμιγούς ηλεκτροποίησης τουλάχιστον της μισής βαυαρικής γκάμας, μέχρι το 2030. Το iX είναι με διαφορά το πιο ριζοσπαστικό μέχρι σήμερα, τόσο εμφανισιακά όσο και τεχνολογικά. Τα λεπτότερα φανάρια που έχουν μπει ποτέ σε BMW παραγωγής, αποτελούν προνόμιο του εμπρός μέρους. Οι γραμμές εκφράζουν μια «αθέατη» τεχνοτροπία, με τις χειρολαβές των θυρών να είναι κρυφές (λειτουργούν πιέζοντας ένα μπουτόν), τα πλαϊνά παράθυρα χωρίς πλαίσιο και την πίσω πόρτα δίχως αρμούς, εκτεινόμενη σε όλο το πίσω τμήμα. Εκεί ξεχωρίζουν τα επίσης πολύ λεπτά φανάρια, ενώ ανάμεσά τους το σήμα της BMW φιλοξενεί την κάμερα οπισθοπορείας.
Γενικότερα στο iX, τα σήματα παίζουν σημαντικό ρόλο. Λειτουργικό σκοπό εκπληρώνει και το εμπρός, άσχετα που με την πρώτη ματιά δεν του φαίνεται. Σε αντίθεση με τα περισσότερα ηλεκτρικά, όπου η έλλειψη θερμικού κινητήρα μπροστά και η παρουσία ηλεκτρομοτέρ/μπαταρίας πίσω τα εφοδιάζει με διπλό πορτμπαγκάζ (κανονικά πίσω και βοηθητικό εμπρός), το iX επιμένει παραδοσιακά. Για την ακρίβεια, όχι μόνο δεν διαθέτει αποθηκευτικό χώρο κάτω από το καπό, αλλά αυτό δεν ανοίγει καν! Λόγω κατασκευαστικής και αεροδυναμικής χάρης (μηδενικοί αρμοί κλπ), το πάνω τμήμα του εμπρός μέρους αποτελείται από ένα ενιαίο κομμάτι. Κάτω από αυτό, οι μηχανικοί της BMW έχουν τοποθετήσει τις μονάδες ψύξης των ηλεκτροκινητήρων, αλλά και το υγρό πλύσης του παρμπρίζ.
Το σήμα, λοιπόν, ουσιαστικά είναι η τάπα του πλυστικού! Σε μια τεχνοτροπία παρόμοια εκείνης του πρώτου Audi A1, όπου η πλήρωση των υγρών γινόταν μέσα από τις τάπες που βρίσκονταν πίσω από τη μάσκα. Εδώ δεν υπάρχει ψυκτικό υγρό ή δοχείο λαδιού, αφήνοντας μόνο αυτό για το παρμπρίζ.