Είναι γεγονός ότι κάποια αυτοκίνητα υποφέρουν από την απαξίωση, χάνοντας το μεγαλύτερο μέρος της αξίας τους μέσα σε λίγα χρόνια. Η Porsche 911 δεν είναι ένα από αυτά, αν και η 996 θεωρείται το «μαύρο πρόβατο» της σειράς, με τον ανάλογο αντίκτυπο στις τιμές των μεταχειρισμένων. Και πάλι όμως, 8.000 ευρώ για 911 20ετίας δεν δικαιολογούνται. Όχι υπό κανονικές συνθήκες.
Διαβάστε επίσης: Αγόρασε ένα καλό Honda Civic με 56 ευρώ! (+video)
Η Carrera 4 των φωτογραφιών είναι μοντέλο του 1999. Διαθέτει το bodykit Aero II, που την φέρνει εμφανισιακά πιο κοντά στην Turbo, 17άρες σφυρήλατες ζάντες της Fikse, καινούργια λάστιχα και δερμάτινα καθίσματα. Είναι εξοπλισμένη με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και στο πίσω μέρος συναντάμε τον 3.4 εξακύλινδρο boxer, με απόδοση 300 ίππων στις 6.800 σ.α.λ. και 350 Nm στις 3.600 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 5,2 δλ. και η τελική φτάνει τα 280 χλμ./ώρα. Όλα αυτά, με 157.715 χλμ. (98.000 μίλια) στο κοντέρ. Αριθμός που δεν μπορεί να δικαιολογήσει την τόσο χαμηλή τιμή, από τη στιγμή που το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο. Όχι, όμως, απροβλημάτιστο.
Δείτε ακόμα: Τι κρύβει μια BMW 525d E39 των 168 ευρώ;
Ο κινητήρας έπιασε φωτιά, προκαλώντας ζημιά στην κυλινδροκεφαλή, σε κάποια σημεία στο μηχανοστάσιο και το καπό. Παίρνει μπροστά με μηχανική υποστήριξη, αλλά προφανώς δεν διατηρείται σε λειτουργική κατάσταση. Οπότε όποιος δαπανήσει τις 10.000 δολάρια (8.186 ευρώ) για την αγορά της, θα πρέπει να έχει υπόψη πως θα χρειαστεί να αγοράσει και μοτέρ. Όχι απαραίτητα το ίδιο, υπάρχουν διάφορα τροπέτα (μεταξύ των οποίων και V8) για τον πίσω άξονα της 996. Θα επενδύατε σε ένα τέτοιο project;