Το Golf R32 αποτελούσε το κορυφαίο μικρομεσαίο μοντέλο της VW, το οποίο μέχρι και στην 5η γενιά του εφοδιαζόταν με τον VR6 κινητήρα. Έπειτα, στο Golf R το μηχανικό αυτό σύνολο αντικαταστάθηκε από τον πιο δυνατό 2.0 TSI, όμως δεν παύει να έχασε τους 2 κυλίνδρους που έκαναν τη διαφορά στον ήχο. Σήμερα τα 32άρια που πωλούνται και βρίσκονται σε εξαιρετική κατάσταση, πωλούνται για αντιστοίχως υψηλά ποσά.
Διαβάστε επίσης: Άψογο VW Golf R32 με ούτε 3.000 χλμ. στο κοντέρ
Αυτό που βλέπουμε στις φωτογραφίες, είναι ακόμα πιο σπάνιο και συλλεκτικό από τα υπόλοιπα R32 MK1. Για την ακρίβεια, αυτό κι άλλα 499. Συνολικά, το Βόλφσμπουργκ κατασκεύασε 10.062 R32 1ης γενιάς. Εξ αυτών, μόλις 500 ήταν πεντάθυρα! Μπορεί να μας έχει μείνει εντυπωμένο ως τρίθυρο, όμως το αυτοκίνητο που «γέννησε» ολόκληρο το τμήμα R Performance και λάνσαρε το κιβώτιο DSG, κυκλοφόρησε –σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων- και με πίσω πόρτες. Το συγκεκριμένο δε, έχει και τούρμπο! Η συνολική απόδοση φτάνει τους 506 ίππους (241 ο εργοστασιακός VR6 των 3.2 λίτρων) και ο κάτοχός του δηλώνει πως η τελική ξεπερνάει τα 300 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: VW Golf R32 1.000 PS «σβήνει» ισοδύναμη Toyota Supra! (+video)
Επίσης, λέει πως έχει ρίξει κοντά στις 60.000 ευρώ στο αυτοκίνητο και μετά από 123.765 χλμ., διατηρείται σε εξαιρετική κατάσταση. Πόσα ζητάει για να το αποχωριστεί; Περίπου τα μισά από όσα υποστηρίζει πως κόστισαν οι βελτιώσεις: 28.950 ευρώ για ένα εξαιρετικά σπάνιο VR6 Golf, που στέλνει και πάνω από 500 ίππους στους τέσσερις τροχούς. Αυτό ή ένα καινούργιο Golf GTI;