Η Citroen με τα πάνω από 100 χρόνια ιστορίας, έχει διακριθεί για τις καινοτομίες και τον αντισυμβατικό σχεδιασμό αρκετών μοντέλων της. Κάποια από αυτά έχουν αφήσει ιστορία και έχουν γίνει εμπορικές επιτυχίες, όμως ορισμένα δεν κατάφεραν να προσελκύσουν πολλούς αγοραστές.
Δείτε ακόμα: Γιατί το Citroen DS είχε ψηλά τα φλας;
Μια τέτοια περίπτωση είναι και η παλαιότερη ναυαρχίδα της γαλλικής μάρκας, το C6. Κατασκευάστηκε μεταξύ 2005 έως 2012 και έφτασε μόνο τις 19.400 πωλήσεις, ενώ την τελευταία τετραετία μόλις 5.400 C6 αγοράστηκαν. Άλλωστε, η Citroen δεν το έφτιαξε για να γεμίσει τα ταμεία της με λεφτά, αλλά για λόγους πρεστίζ και για να δείξει τις τεχνολογίες της. Μεταξύ αυτών ήταν η υδροπενυματική ανάρτηση Hydractive 3+, το head-up display, τα φώτα Xenon και κάτι ακόμα που «κρύβονταν» στο πίσω του άκρο και γινόταν ορατό μόνο όταν το αυτοκίνητο κινούνταν από κάποια ταχύτητα και άνω.
Στο ασυνήθιστο σχεδιαστικά πίσω τμήμα του αμαξώματος του Citroen C6 υπήρχε μια ενσωματωμένη – πτυσσόμενη αεροτομή, την οποία έχουμε ξαναδεί σε σπορ αυτοκίνητα. Αυτή τοποθετούνταν στην κορυφαία έκδοση με τον V6 3.0 λτ. κινητήρα των 215 ίππων, για καλύτερη σταθερότητα του αμαξώματος σε υψηλές ταχύτητες. Αυτομάτως και άνω των 65 χλμ./ώρα το διακριτικό αυτό σπόιλερ σηκώνονταν ελαφρώς, ενώ όταν το αυτοκίνητο ξεπερνούσε τα 125 χλμ./ώρα, τότε αναπτύσσονταν πλήρως.
Δείτε ακόμα: Γιατί το Citroen XM είχε το 13ο παράθυρο;