Πριν από σχεδόν μισό αιώνα, το Μάρτιο του 1974, βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του Wolfsburg το πρώτο Golf, το οποίο σήμανε μια νέα εποχή, όχι μόνο για την VW αλλά και για την αυτοκίνηση γενικότερα. Ως διάδοχος του θρυλικού Beetle, το σχεδιασμένο από τον Giorgetto Giugiaro, Golf Mk1 είχε εξ αρχής μεγάλες προσδοκίες, να συνεχίσει την ένδοξη καριέρα του Σκαραβαίου, το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο στον κόσμο μέχρι τότε. Και τελικά όπως έδειξε η ιστορία τα κατάφερε.
Δείτε ακόμα: Ποιες πρωτιές είχε το τρίτης γενιάς VW Golf;
Σήμερα, το best seller μικρομεσαίο μοντέλο της VW έχει φτάσει στην όγδοη γενιά του, με μια πλούσια «προίκα» που έχει ξεπεράσει τις 35 εκατομμύρια πωλήσεις. Σε κάθε γενιά του, το Golf εξελίσσονταν και παρουσίασε νέα στοιχεία, ανεβάζοντας συνεχώς τον πήχη στην κατηγορία του, η οποία γινόταν όλο και πιο δημοφιλής και αποκτούσε ολοένα και περισσότερους εκπροσώπους – ανταγωνιστές. Παρόλα αυτά, στο πέρασμα των χρόνων, εκτός από την ονομασία που δεν άλλαξε, το Golf διατήρησε και ένα βασικό του σχεδιαστικό γνώρισμα.
Σε κάποιους, πιθανώς έχει πάει ο νους σχετικά με ποιο είναι αυτό το στοιχείο, που έχει διατηρηθεί και έχει προσαρμοστεί με τα νέα αισθητικά πρότυπα. Άλλωστε, ο σχεδιασμός του αντιπροσωπεύει την εξέλιξη από γενιά σε γενιά και ποτέ η VW έκανε πειραματισμούς, όπως έχουν κάνει άλλοι κατασκευαστές και τελικά δεν τους ωφέλησε. Κοιτώντας πιο προσεκτικά τις φωτογραφίες με όλα τα Golf μαζί, θα δείτε ότι οι πίσω κολόνες «C» έχουν περάσει με το ίδιο σχεδιαστικό μοτίβο από γενιά σε γενιά, ενισχύοντας την στιβαρή αίσθηση που αποπνέει το αυτοκίνητο.
Δείτε ακόμα: VW Golf 1.5 TSI ή T-Roc 1.0 TSI στα ίδια λεφτά;
Στο εσωτερικό το πρώτης γενιάς Golf με το υπάρχον απέχουν έτη φωτός. Ωστόσο, το πλαίσιο στο ταμπλό που ενσωμάτωνε τον πίνακα οργάνων και το ραδιόφωνο στο Golf Mk1, το βλέπουμε στην σύγχρονη εκδοχή του, στο Golf Mk8. Πρακτικότητα και χώροι πάντα βρίσκονταν πάνω από το μέσο όρο τότε και τώρα, από όταν το Golf ξεκίνησε με 3,7 μ. μήκος και τώρα έχει φτάσει τα 4,3 μ.