Για να χωρέσεις στην ίδια πρόταση τις Ferrari, Hyundai και Toyota, θα πρέπει να είσαι ευφάνταστος – τουλάχιστον όταν μιλάς για αυτοκίνητα παραγωγής, καθώς στους αγώνες Τoyota και Ferrari παλεύουν κάθε χρόνο στο Le Mans (νικητές για δεύτερη σερί χρονιά οι Ιταλοί). Οι εξελίξεις στον εξοπλισμό και τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, όμως, καταφέρνουν να βάζουν δίπλα-δίπλα φαινομενικά πολύ μακρινά ονόματα από θέμα status.
Από εδώ και στο εξής, οι κάτοχοι καθημερινών αυτοκινήτων θα μπορούν να υπερηφανεύονται πως τα καμάρια τους έχουν κάτι, που δεν έχουν οι ονειρικές δημιουργίες του Μαρανέλο. Τί είναι αυτό; Το σύστημα πλοήγησης. Κάτι που βρίσκουμε στη βασική έκδοση του φρεσκαρισμένου Suzuki Vitara των 20.580 ευρώ, δεν θα το συναντάμε στη 296 GTB των 300.000 ευρώ! Ο λόγος, φυσικά, δεν αφορά τσιγγουνιές ή προσπάθειες για μείωση του κόστους παραγωγής. Συνειδητή επιλογή της Ferrari είναι η κατάργηση του navigation από τα μοντέλα της, ελέω συνδεσιμότητας.
Όπως δεικτικά αναφέρει ο επικεφαλής μάρκετινγκ των Ιταλών, Emanuele Carando, τα smartphones και οι λειτουργίες Apple CarPlay-Android Auto είναι αυτό που χρησιμοποιούν περισσότερο οι πελάτες της Ferrari. «Το phone mirroring είναι η πιο φιλική εφαρμογή για τον χρήστη, αλλά παράλληλα και αυτή που αναβαθμίζεται ταχύτερα, ευκολότερα και πιο επίκαιρα από όλες», μας λέει ο Carando και υπογραμμίζει πως τα κλασικά συστήματα πλοήγησης είναι πια ξεπερασμένα. Ούτως ή άλλως, οι ιδιοκτήτες Ferrari δεν τις χρησιμοποιούν καθημερινά, οπότε δεν υπάρχει ανάγκη για ένα σύστημα που θα τους καθοδηγεί σε άγνωστες διαδρομές και προορισμούς. Το ρόλο αυτό αναλαμβάνουν πλέον τα τηλέφωνα, απελευθερώνοντας χώρο στα ηλεκτρονικά και απαιτώντας λιγότερα μικροτσίπ με την απουσία in-car συστήματος πλοήγησης.