Δεν αποτελεί μυστικό πως η πρώτη M3 παραμένει η πιο ποθητή των M, ενδεχομένως πίσω μόνο από την M1, και μια από τις πιο αγαπημένες BMW όλων των εποχών. Στάτους που μεταφράζεται σε απίστευτες τιμές, όταν κάποια κάνει την εμφάνισή της στις αγγελίες.
Η Sport Evo ήταν η κορυφαία έκφανση της αρχέγονης Μ3, με τον τετρακύλινδρο κινητήρα να φτάνει τα 2.5 λίτρα και η απόδοση τους 238 ίππους στις 7.000 σ.α.λ., μαζί με 240 Nm στις 4.750 σ.α.λ. Εμφανισιακά δεν μπορείς να την μπερδέψεις με άλλη E30, ούσα η πιο «τούμπανη» της σειράς. Τα ρυθμιζόμενα αεροδυναμικά βοηθήματα (splitter εμπρός και αεροτομή πίσω) είναι το σήμα-κατατεθέν της Sport Evo, ακολουθούμενα από τις ελαφρώς διαφορετικές γρίλιες, τα φαρδύτερα εμπρός φτερά, την χαμηλότερη κατά 10 χλστ. διαδρομή της ανάρτησης και τις 16άρες ζάντες της BBS, βαμμένες αποκλειστικά στο χρώμα Nagoro Silver. Για το αμάξωμα τώρα, ήταν διαθέσιμα μόνο δυο χρωματισμοί (Jet Black και Brilliant Red).
H Evo 3, όπως είναι αλλιώς γνωστή, έμεινε στην παραγωγή για ούτε 6 μήνες (Δεκέμβρη ’89 – Μάρτιο ’90) και κυκλοφόρησε σε 600 μονάδες. Καταλαβαίνουμε λοιπόν πως όταν κάποια γίνεται διαθέσιμη, οι συλλέκτες τρίβουν τα χέρια τους. Η συγκεκριμένη μας έρχεται από τον Γενάρη του 1990 και με 128.437 χλμ. στο κοντέρ. Σε αντίθεση με πολλές M3 E30, η συγκεκριμένη δεν έμεινε κλεισμένη σε γκαράζ, αλλά κυκλοφορούσε σχεδόν καθημερινά. Παρότι έχει αρκετά χιλιόμετρα συγκριτικά με άλλα συλλεκτικά μοντέλα, η τιμή παραμένει σε πολύ υψηλά επίπεδα. Για την απόκτηση της εν λόγω Γερμανίδας λοιπόν, απαιτούνται -προς το παρόν- 140.000 δολάρια (120.473 ευρώ)!