Οι Giulia GTA και GTAm έχουν πάρει τα μυαλά όχι μόνο των Alfisti, αλλά και των περισσότερων εραστών της αυτοκίνησης. Δεν είναι GTV ή 8C, καθώς αυτά τα projects ακυρώθηκαν, όμως δεν παύουν να είναι ταχύτατες και ό,τι ισχυρότερο έχει να προσφέρει η Alfa Romeo. Φαντάζεστε να κυκλοφορούσε η Chiron με τα σήματα της μιλανέζικης φίρμας;
Δείτε ακόμα: Ποιος δεν θα ήθελε την επιστροφή του Fiat Coupe;
Ο Andras S. Veres όχι μόνο το φαντάστηκε, αλλά το έκανε ψηφιακή πράξη. Πήρε τη μούρη της Chiron, αντικατέστησε την αψίδα της Bugatti με τον θυρεό της Alfa, αναμόρφωσε τα φώτα ημέρας στο μοτίβο της Tonale και δημιούργησε την εικονική διάδοχο της 8C Competizione. Για όσους την έχουν λησμονήσει, η 8C είναι το τελευταίο supercar που είδαμε να βγαίνει από το Μιλάνο. O ατμοσφαιρικός V8 των 4.7 λίτρων αποτελούσε προϊόν των Ferrari/Maserati και προερχόταν από την Gran Turismo, αποδίδοντας 450 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 480 Nm στις 4.750 σ.α.λ.
Ουδεμία σχέση με τον τετρατούρμπινο W16 των 8.0 λίτρων της Chiron, που παράγει 1.500 ίππους στις 6.700 σ.α.λ. και 1.600 Nm στις 2.000-6.000 σ.α.λ. Προφανώς το ίδιο ισχύει για τις επιδόσεις. Η 8C ήθελε 4,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και έφτανε τα 292 χλμ./ώρα. Το πανίσχυρο γαλλογερμανικό hypercar, για τις ίδιες μετρήσεις παρουσιάζει τα εξής νούμερα: 2,5 δλ. και 420 χλμ./ώρα, στα οποία μάλιστα χρειάζεται ηλεκτρονικός περιοριστής για να παραμείνει.
Διαβάστε επίσης: Μοναδική και «δηλητηριώδης» Alfa Romeo Viper
Όπως είπαμε, οι διάδοχοι των GTV και 8C ακυρώθηκαν. Η μοναδική Alfa που θυμίζει supercar είναι η 4C, κυρίως λόγω διάταξης κινητήρα (κέντρο) και εξωτικών υλικών (ανθρακονημάτινη «μπανιέρα» το πλαίσιο), αλλά και αυτή μετράει αντίστροφα. Το όνειρο μιας πανίσχυρης Alfa Romeo πάντως, είναι τζάμπα…