Η BMW έχει ακούσει -και θα συνεχίσει να ακούει- πολλά για τη νέα M4. H σχεδιαστική προσέγγιση των Βαυαρών προκαλεί αντιδράσεις, ωστόσο από μηχανολογική άποψης παράπονο -μέχρι στιγμής- δεν διατυπώνεται για το sports coupe. Μήπως θα ήταν καλύτερο να είχε τον κινητήρα στο κέντρο, ωστόσο;
Το superrendercars είχε αυτή την απορία και αποφάσισε να δώσει απάντηση, δια της ψηφιακής οδού. Το αμάξωμα της M4 συνδυάστηκε με αυτό της Corvette, ώστε να προκύψει η κεντρομήχανη εκδοχή του βαυαρικού κουπέ. Οι αναλογίες, ομολογουμένως, δεν είναι ό,τι καλύτερο. Ως σκέψη, όμως, θα είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να βλέπαμε μια «Μπέμπα» με τον 3λιτρο twinturbo εξακύλινδρο εν σειρά στο κέντρο. Ούτως ή άλλως, BMW με τη συγκεκριμένη διάταξη έχουν υπάρξει μόλις δύο: η θρυλική M1, που υπήρξε ο γεννήτορας όλων των Μ, και το επαναστατικό υβριδικό i8, που καταργήθηκε πέρσι.
Κάτω από το μυώδες καπό της M4 (και της M3) φιλοξενούνται 480 ίππων στις 6.250 σ.α.λ. και 550 Nm ροπής στις 2.650-6.130 σ.α.λ., ενώ στην έκδοση Competition η απόδοση αυξάνεται στα 510 άλογα στις 6.250 σ.α.λ., με τα 650 Nm να είναι διαθέσιμα μεταξύ 2.750 και 5.500 σ.α.λ. και τον κόφτη να βρίσκεται στις 7.200 σ.α.λ. Ισχύς που μεταφράζεται σε 4,2 δλ. και 3,9 δλ. αντίστοιχα για το 0-100 χλμ./ώρα, με τα πρώτα 200 χλμ./ώρα να έρχονται σε 13,7 και 12,5 δλ,, ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα και στις δύο.