To Pony συνιστά θρύλο για τη Hyundai, αλλά και τη Νότιο Κορέα γενικότερα. Μιλάμε για το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής από κατασκευαστή της χώρας, κυκλοφορώντας από το 1975 έως το 1990. Όλα, όμως, είχαν ξεκινήσει μια χρονιά νωρίτερα. Το 1974, όταν έκανε την εμφάνισή του το πρωτότυπο Pony Coupe, φιλοτεχνημένο από τον ίδιο, τον Giorgetto Giugaro.
Ακριβώς 50 χρόνια μετά, στην ανάλογη επέτειο του κοσμοϊστορικού για τη Hyundai concept car, οι Κορεάτες σχεδιάζουν την αναβίωση του αυτοκινήτου. Το νέο Pony Coupe γυροφέρνει ως ιδέα και προοπτική από πέρσι το καλοκαίρι, όταν εμφανίστηκαν τα πρωτότυπα τα πρωτότυπα RN22e και N Vision 74. Το δεύτερο ήταν αυτό που έμοιαζε με προπομπό νέου Pony Coupe, κάτι που η είδηση περί περάσματος στην παραγωγή ήρθε ουσιαστικά να επιβεβαιώσει λίγες εβδομάδες πριν. Ο ταλαντούχος Brian Kim και η ομάδα του WRDº αφαίρεσαν ψηφιακά το αγωνιστικό body kit και τις αεροτομές, ρεγουλάρισαν τις γραμμές του αμαξώματος και παρουσιάζουν αυτό που, πολύ πιθανόν, να είναι η τελική μορφή του αναγεννημένου Pony Coupe.
Οι πλούσιες γυάλινες επιφάνειες και η χαρακτηριστική κλίση της οροφής προς τα πίσω, όπως φυσικά τα διπλά παραλληλόγραμμα φανάρια εμπρός-πίσω, εννοείται είναι εδώ. Μαζί τους μια τετράδα χορταστικές 20άρες ζάντες, αεροδυναμικά τελειώματα στον εμπρός προφυλακτήρα και την ουρά, η τεχνοτροπία Parametric Pixels στα φωτιστικά σώματα και, γενικότερα, ένα παρουσιαστικό που εκτός από εξόχως εντυπωσιακό μοιάζει έτοιμο για να βγει στους δρόμους.
Άγνωστο το κινητήριο σύνολο, που θα αναλάβει να δώσει ζωή στο αναγεννημένο Pony Coupe. Το N Vision 74 χρησιμοποιεί μια υβριδική διάταξη ηλεκτρικού σε συνδυασμό με κυψέλες καυσίμου, όπου την παραγωγή ρεύματος αναλαμβάνει η διάσπαση του υδρογόνου (FCEV). Δυο ηλεκτροκινητήρες (ένας εμπρός, ένας πίσω) παράγουν συνδυαστικά 680 ίππους και 900 Nm, τροφοδοτούμενοι από μπαταρία 62,4 kWh και εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4,0 δλ., με την τελική να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.
Το νέο Pony Coupe, ωστόσο, δεν αποκλείεται να κινείται από κανονικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, με τον -γνωστό από τα Genesis και το Kia Stinger GT– 3.3 V6 twiturbo των 375 ίππων να είναι ένας από τους βασικούς υποψηφίους. Το ίδιο ισχύει για τον 2.0λιτρο τούρμπο των 280 ίππων, που ξέρουμε από τα Hyundai N. Όποιο μοτέρ και να φοράει πάντως, όλα δείχνουν πως θα είναι πισωκίνητο!