Η μάχη στα μικρομεσαία hot hatch αναμένεται να φουντώσει για τα καλά, μετά και από την επανείσοδο της Toyota με το GR Corolla. Ένα αυτοκίνητο που θα επαναφέρει το ιαπωνικό μικρομεσαίο στην κατηγορία, μετά το T-Sport. Σε σχέση με εκείνο πάντως, το GR θα είναι τουλάχιστον ένα επίπεδο πάνω.
Κάτω από το καπό θα πάρει θέση ο πανίσχυρος 3κύλινδρος τούρμπο των 1.6 λίτρων, που έχει αγαπηθεί στο GR Yaris. Η απόδοση φτάνει τους 261 ίππους και τα 360 Nm ροπής (271 άλογα και 370 Nm στην ιαπωνική έκδοση) όμως για την περίσταση, δεν αποκλείεται να ανέβει στους 275-280 ίππους. Η βελτιωσιμότητα του G16E-GTS έχει δείξει πως στα 300 άλογα φτάνει με λίγες κινήσεις και αξιόπιστες. Ο συνδυασμός με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο είναι σίγουρος, ενώ κατά πάσα πιθανότητα θα διατηρηθεί και το σύστημα τετρακίνησης GR-Four, τοποθετώντας το GR Corolla στην τεχνοτροπία των Audi S3 και VW Golf R, αν και αμφότερα τα γερμανικά hot hatches βρίσκονται στα 300+ άλογα.
Βέβαια δεν αποκλείεται να διατίθεται και ως μπροστοκίνητο, στοχεύοντας απευθείας στα Ford Focus ST, Hyundai i30 N, Renault Megane R.S., VW Golf GTI και φυσικά, το Honda Civic Type R (το σημερινό, γιατί το επόμενο θα αλλάξει διάσταση). Για την εμφάνιση του GR Corolla έχουμε το rendering του Best Car Web να μας δίνει ιδέες, ενώ σύμφωνα με το ίδιο μέσο το ντεμπούτο του μεγαλύτερου αδερφού του GR Yaris αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο πρώτο μισό του 2022.