Το Cybertruck δεν έχει κλείσει ούτε τρίμηνο στην αγορά. Κάποιοι από τους πολλούς αγοραστές του μάλιστα, δεν πρόκειται να το παραλάβουν για τον επόμενο χρόνο λόγω λίστας αναμονής. Δυο εργαζόμενοι της Tesla, όμως, όχι μόνο είχαν προτεραιότητα και πήραν πρώτοι-πρώτοι το ηλεκτρικό pick up, αλλά μέσα σε δυο μήνες του έχουν βάλει χιλιόμετρα που άλλοι δεν κάνουν σε ένα χρόνο!
Οι δυο Αμερικανοί αγόρασαν εξ ημισείας ένα από τα πρώτα Cybertruck παραγωγής, με 72 μίλια (115 χλμ.) στο ψηφιακό κοντέρ. Αμφότεροι συμμετείχαν στις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου, οπότε ξέρουν από πρώτο χέρι τα προσόντα (και τις αδυναμίες) του πρώτου αγροτικού Tesla. Προφανώς δεν είχαν την παραμικρή διάθεση να δώσουν από 40.000 δολάρια (79.900 στο σύνολο, ή 73.450 ευρώ) για να έχουν το αυτοκίνητο να κάθεται, αλλά ούτε ο πιο αισιόδοξος δεν θα περίμενε τέτοια πολυχρησία σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.
Μέσα σε μόλις 2 μήνες κατάφεραν να συγκεντρώσουν 9.944 μίλια (16.003 χλμ.) στο οδόμετρο, περνώντας από κάθε δυνατή επιφάνεια: χώμα, λάσπη, χιόνια, άμμο, ακόμα και θάλασσα! Για την κάλυψη αυτής της χιλιομετρικής απόστασης, το Cybertruck έχει ζητήσει 5.939 kWh ενέργειας. Ένα ποσό που βγάζει μια υψηλή μέση τιμή κατανάλωσης, στα 36,6 kWh/100 χλμ. Οι δυο Καλιφορνέζοι δεν αποσαφηνίζουν ποια έκδοση έχουν αγοράσει, ωστόσο το πιθανότερο είναι να μιλάμε για το δικινητήριο AWD των 600 ίππων και 2.995 κιλών. Οπότε αναμενόμενα «καίει» αρκετά παραπάνω από ένα μέσο EV, επιταχύνοντας παράλληλα στα 100 χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 4,3 δλ. Θεωρητικά η αυτονομία που δίνει η μπαταρία των 123 kWh φτάνει τα 547 χλμ., αλλά βάσει της συγκεκριμένης μέσης κατανάλωσης δεν πηγαίνει πέρα από 336 χλμ. με μια φόρτιση.
Αυτό είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα στη μέχρι τώρα συμβίωση με το Cybertruck. Το ότι λερώνει πανεύκολα το αμάξωμα από ανοξείδωτο ατσάλι και ότι δεν είναι όσο ευκρινής πρέπει η κάμερα οπισθοπορείας, είναι ήσσονος σημασίας. Βλάβες ακόμα δεν έχει βγάλει, ούτε προβλήματα ποιότητας.