Οι κινητήρες πετρελαίου στα καινούργια αυτοκίνητα ολοένα και λιγοστεύουν, αφού πολλές εταιρείες τους αποσύρουν από τις γκάμες τους, λόγω της προσθήκης νέων μοτέρ βενζίνης και υβριδικών συνόλων. Ακόμα και best sellers μοντέλα με ντίζελ μοτέρ που έχουν κάνει εκατομμύρια πωλήσεις «σβήνουν» μια για πάντα.
Ένα από τα πιο πρόσφατα μοντέλα που σταμάτησε να πωλείται με πετρελαιοκινητήρα, είναι το Renault Clio. Ο εξαιρετικά δημοφιλής και πολύ καλός πετρελαιοκινητήρας 1.5 λτ. Blue dCi (dCi παλαιότερα), διαγράφθηκε από τις λίστες του Clio, με κάποια μοτέρ προδιαγραφών D Temp υπάρχουν ακόμα σε περιορισμένη διαθεσιμότητα (1.5 dCi 85 hp Dynamic στην τιμή των 18.350 ευρώ).
Το Clio από την πρώτη γενιά του ήταν διαθέσιμο το 1991 με πετρελαιοκινητήρα, τον 1.9d με απόδοση 63 ίππων. Ο πιο δημοφιλής diesel ήταν ο 1.5 dCi που εμφανίστηκε από τη δεύτερη γενιά του Clio και προσφέρονταν σε διάφορες εκδόσεις ισχύος, έως 100 ίππους. Στο υπάρχον Clio εκσυγχρονίστηκε (Blue dCi) και έφτασε έως τους 115 ίππους. Το μηχανικό αυτό σύνολο ανέκαθεν διακρίνονταν για την πολιτισμένη του λειτουργία, την άφθονη ροπή και την πολύ χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2.
Τώρα το νέο Clio προσφέρεται με τους κινητήρες 100 TCe 100 hp LPG (από 17.460 ευρώ), 1.0 SCe 75 hp (από 14.990 ευρώ) και 1.0 TCe 90 hp (15.990 ευρώ). Νέο μηχανικό σύνολο είναι και το υβριδικό στο Clio E-TECH Hybrid με το 1.6 λτ. μοτέρ βενζίνης και τους δύο ηλεκτροκινητήρες, με συνδυαστική απόδοση 140 ίππων και τιμή από 24.990 ευρώ.