Μέχρι πρότινος υπήρχε η -επιβεβαιωμένη δια επισήμων χειλών- αίσθηση πως τα Audi RS θα στρεφόντουσαν ολοκληρωτικά στην ηλεκτροκίνηση. Η σημερινή γενιά RS 3, RS Q3, RS 4, RS 6, RS 7 και RS Q8 είχε «κλειδώσει» πως θα συνοδευόντουσαν μελλοντικά, από το «e-tron». Η στροφή 180 μοιρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όμως, που ανέβαλλε την εφαρμογή του Euro 7, αλλάζει προς το «βενζινότερο» τα πλάνα του Ίνγκολσταντ!
O επικεφαλής σχεδίασης της Audi, Marc Lichte, ανακοίνωσε πως όλα τα μελλοντικά RS θα έχουν δυο μορφές, που θα απορρέουν από τις διαφορετικές πλατφόρμες στις οποίες θα βασίζονται. Δυο πλατφόρμες, που με τη σειρά τους θα κρύβουν ριζικά διαφορετικά συστήματα κίνησης. Σύμφωνα με τον Lichte θα έχουμε και ηλεκτρικά Audi RS, όπως ήταν προγραμματισμένο, αλλά θα εξακολουθήσουμε να απολαμβάνουμε και βενζινοκίνητα! Πιθανόν με συνδρομή ηλεκτροκινητήρα, σε υβριδικές εκτελέσεις (mild και plug-in), αλλά με την αμόλυβδη και τους εμβολοφόρους σε ρόλο επικεφαλής.
Τα ηλεκτρικά RS θα πατάνε στην επερχόμενη Premium Platform Electric (PPE), ενώ τα θερμικά στην -επίσης υπό εξέλιξη- Premium Platform Combustion (PPC). Ποια μοντέλα θα περάσουν στο επόμενο στάδιο, ακόμα δεν ανακοινώνεται. Σίγουρα TT RS και R8 δεν θα ξαναδούμε, καθώς αμφότερα θα καταργηθούν με το πέρας των σημερινών. Το R8 έχει επιβεβαιωθεί πως θα επιστρέψει ως αμιγώς ηλεκτρικό, ενώ το TT δεν αποκλείεται να κάνει comeback σαν SUV. Βενζινοκίνητο RS, όμως, δεν θα υπάρχει κανένα τους στο μέλλον. Αμφίβολο είναι και το RS 3, λόγω πορείας του A3 (ακόμα δεν είναι σίγουρη η 5η γενιά). Η υπόλοιπη οικογένεια των Audi RennSport, ωστόσο, λογικά θα εξακολουθήσει να μοιράζει μελωδίες από τις οβάλ μπούκες.
Αυτό δεν σημαίνει, όμως, ότι τα βενζινοκίνητα Audi γενικότερα, όχι μόνο τα RS, δεν έχουν «ημερομηνία λήξης». Οι Γερμανοί προγραμματίζουν να λανσάρουν την τελευταία φουρνιά θερμικών μοντέλων το 2025, ενώ το 2033 θέλουν να έχουν μια γκάμα αμιγώς ηλεκτρική.