To Nissan GT-R έχει διαγράψει μια υπέρλαμπρη πορεία από το 2009, όταν λανσαρίστηκε ως διάδοχος του Skyline R34. Μέσα σε αυτά τα 14 χρόνια, ο «Godzilla» έγινε συνώνυμο των dragster, έδωσε μυθικές μάχες με την Porsche 911 Turbo και κάθε λογής supercar, υποδέχτηκε τα hypercars, ήταν εκεί για να υπερασπιστεί την υπόληψη των θερμικών κινητήρων απέναντι στην «εισβολή» των ηλεκτρικών.
Έπειτα από τόσα παράσημα, έφτασε η ώρα της συνταξιοδότησης για το R35. Οι Ιάπωνες το αποσύρουν σταδιακά από τις αγορές, κάτι που καθιστά ως συλλεκτικά τα τελευταία κομμάτια και τις ειδικές εκδόσεις. Μια από αυτές είναι το T-Spec, που κυκλοφορεί στην Αυστραλία (από όπου καταργείται) και λειτουργεί ως μεσάζοντας του κανονικού GT-R με το Nismo. O συνδυασμός του χρώματος Millenium Jade και των χρυσαφί ζαντών παραπέμπουν στο R34, την ώρα που συναντάμε τα φαρδύτερα μετατρόχια και το ανθρακονημάτινο spoiler του Track Edition, κεραμικά δισκόφρενα, τις προαναφερθείσες 19άρες από τη Rays, αεραγωγούς στο καπό και μπόλικα σήματα «T-Spec» μέσα-έξω.
Κάτω από το καπό, o 3.8 V6 twinturbo συνεχίζει να αποδίδει 570 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και 637 Nm στις 3.300-5.800 σ.α.λ., με το 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη να την παρέχει στους τέσσερις τροχούς και να εξασφαλίζει 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ., φτάνοντας τελικά μέχρι τα 315 χλμ./ώρα.
Η παραγωγή του GT-R T-Spec είναι ούτως ή άλλως περιορισμένη, οπότε ο χαρακτηρισμός «συλλεκτικό» έρχεται από το εργοστάσιο. Βάλτε τη συμμετοχή του σε δημοπρασία, για όφελος φιλανθρωπικών ενεργειών, και έχετε ένα Nissan που ξεκινά από τις 395.000 δολάρια Αυστραλίας (265.657 ευρώ). Οι διοργανωτές του event εκτιμούν πως η τελική τιμή θα ξεπεράσει κατά πολύ το μισό εκατομμύριο (λίγο πάνω από 337.000 ευρώ), κάτι που θα καταστήσει το συγκεκριμένο ως ένα από τα ακριβότερα R35 όλων των εποχών. Πέραν του αυτοκινήτου, ο πλειοδότης θα πάρει επίσης ένα επιπλέον κάλυμμα κινητήρα και ένα αντίγραφο του βιβλίου «GT-R The Journey», αμφότερα υπογεγραμμένα από τον Chief Product Specialist του μοντέλου, Hiroshi Tamura.