Η E30 είναι συνυφασμένη με το όνομα «M3», ούσα μια από τις πιο σημαντικές BMW όλων των εποχών. Αυτή που βλέπουμε μπορεί να μην είναι M3, όμως πρόκειται για ένα από τα σπανιότερα δημιουργήματα του Βαυαρού κατασκευαστή. Απλά, με τα σήματα της Alpina.
Η B6 2.7 παρουσιάστηκε το 1986 και βασιζόταν στην 325i, με τον 2.5άρη Μ20 των 170 ίππων κάτω από το καπό. Όπως υποδηλώνει η ονομασία, η Alpina αύξησε τη χωρητικότητα του μοτέρ στα 2.7 λίτρα και το συνόδευσε με νέα εξάτμιση. Παράλληλα, οι επεμβάσεις των Γερμανών στην εμφάνιση -μέσω των χαρακτηριστικών ζαντών, των αυτοκόλλητων, του ευμεγέθους splitter στον εμπρός προφυλακτήρα και το spoiler πίσω- έφεραν το οπτικό αποτέλεσμα της B6 στα στάνταρ της απόδοσης. Η πρώην 325i έφτασε στα 210 άλογα και τα 264 Nm, ισοφαρίζοντας ουσιαστικά τα νούμερα της M3 E30.
To ίδιο ίσχυε για τις επιδόσεις. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση ήταν ζήτημα μόλις 7,2 δλ, το 0-160 χλμ./ώρα ολοκληρωνόταν στα 17,8 δλ. και η βελόνα του ταχύμετρου δεν σταματούσε την πορεία της πριν τα 230 χλμ./ώρα. Πιο εντυπωσιακή, όμως, υπήρξε η σπανιότητα του μοντέλου.
Η εν λόγω Alpina κυκλοφόρησε μόλις σε 67 κομμάτια, τα οποία διατέθηκαν αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας! Εύκολα καταλαβαίνουμε λοιπόν το πόσο δύσκολο είναι να βρεις κάποια. Αυτή που δεσπόζει στις φώτο, είναι μια από αυτές τις υπερ-σπάνιες περιπτώσεις. Κάποια στιγμή εξήχθη πίσω στη Γερμανία και έχει ελάχιστα πάνω από 170.000 χλμ. (170.008), ούσα διατηρημένη σε εξαιρετική κατάσταση. Κάτι που αποτυπώνεται στην τιμή, που ορίζεται στις 65.000 ευρώ.