Οι ηλεκτρικές εξελίξεις δεν αφήνουν κανέναν κατασκευαστή ανεπηρέαστο. Είτε πρόκειται για mainstream εταιρία, είτε για κολοσσό με πωλήσεις εκατομμυρίων, είτε για δημιουργούς υπεραυτοκινήτων. Ούτε καν ένας μύθος, με το βεληνεκές της Ferrari, δεν μπορεί να μείνει χωρίς ηλεκτρική εκπροσώπηση.
Το Μαρανέλο προγραμματίζει να παρουσιάσει την πρώτη της αμιγώς ηλεκτρική πρόταση, το 2025. Μέχρι σήμερα δεν υπήρχε ιδιαίτερη ενημέρωση για το ποιόν του μοντέλου, όμως αυτό αλλάζει μέσα από τα σχέδια που διέρρευσαν και δείχνουν τις πατέντες των Ιταλών, αναφορικά με το πρώτο τους EV. Όπως βλέπουμε, τα πατενταρισμένα σκίτσα δείχνουν διάταξη με δυο μπαταρίες: μια μεγάλη, μεταξύ καμπίνας και πίσω άξονα, και μια μικρότερη κάτω από τα καθίσματα. Η πρώτη λογικά λειτουργεί ως παροχή για τον/τους ηλεκτροκινητήρα/ες και η δεύτερη για τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου.
Κάθε μπαταρία εδράζεται σε δικό της υποπλαίσιο, ξεχωριστό από το κυρίως σασί, και τοποθετημένες όσο το δυνατόν πιο κοντά στο κέντρο της κατασκευής. Μια διάταξη προς όφελος της συγκέντρωσης των μαζών κεντρικά, βελτιστοποιώντας την κατανομή βάρους και κατ’ επέκταση το στήσιμο και τα δυναμικά χαρακτηριστικά.
Η χωροταξία μπαταριών και ηλεκτρικών μοτέρ θυμίζει αρκετά την κεντρομήχανη διάταξη των θερμικών Ferrari, ενώ και σχεδιαστικά δεν παρατηρούνται τεράστιες διαφορές με τις γραμμές των F8 Tributo, 296 GTB και SF90 Stradale. Δείγμα άκρως θετικό, καθώς τουλάχιστον εμφανισιακά το πρώτο ηλεκτρικό «Cavallino Rampante» δεν θα αποκλίνει ιδιαίτερα από όσα έχουμε συνηθίσει. Η Ferrari μάλιστα αναφέρει πως έχει αφήσει χώρο για τοποθέτηση βενζινοκινητήρα στην νεοσύστατη πλατφόρμα, οπότε δεν αποκλείεται να δούμε μια σειρά από plug-in υβριδικά μοντέλα να πλαισιώνουν το ηλεκτρικό.