Οι περισσότεροι δίνουν πολλή μεγάλη προσοχή στην εξωτερική εμφάνιση ενός αυτοκινήτου, αγνοώντας πως στο εσωτερικό του θα περάσουν όλες τις ώρες της οδήγησης. Σίγουρα η ποιότητα κατασκευής, η σχεδίαση και οι χώροι στην καμπίνα παίζουν ρόλο στην αγορά, όμως για την πλειονότητα του αγοραστικού κοινού τοποθετούνται πίσω από το παρουσιαστικό. Κάτι που πολλοί ξεχνούν μέχρι να οδηγήσουν το όχημα, δε, είναι η ορατότητα.
Οι κατασκευαστές φορτώνουν τα νέα μοντέλα με συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, περιλαμβάνοντας αναγνώριση τυφλών σημείων, κάμερες οπισθοπορείας, περιμετρικού ελέγχου και σχετικούς ηλεκτρονικούς βοηθούς, όμως αν δεν μπορείς να δεις από τις κολώνες μπροστά ή πίσω το παρμπρίζ είναι μια σταλιά, τότε το αίσθημα της ανασφάλειας εντείνεται. Συν, βέβαια, ότι όλα αυτά τα συστήματα δεν είναι στο στάνταρ εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Το Consumer Reports γύρισε τα εσωτερικά των νέων μοντέλων στις Η.Π.Α. και κατέταξε τα καλύτερα, αλλά και τα χειρότερα, ανά κατηγορία σε προσφορά πεδίου όρασης στον οδηγό.
Παρά 3 κατηγορίες, θα μιλούσαμε για ολοκληρωτική κυριαρχία των Ιαπώνων. Subaru και Honda “σκόραραν” από 3 πρωτιές, ενώ αντίθετα η Nissan πέτυχε το ίδιο, αλλά από την ανάποδη. Στην τελευταία θέση πάντως, και με μεγάλη διαφορά, βρέθηκε η Chevrolet Camaro. Πάμε να δούμε πώς βλέπουμε τον κόσμο μέσα από τους νικητές κάθε κατηγορίας.
Μικρά
Καλύτερο: Honda Jazz – Χειρότερο: Chevrolet Spark

Compact hatchbacks
Καλύτερο: Fiat 500L/VW Golf – Χειρότερο: Toyota C-HR

Premium compact
Καλύτερο: Infiniti Q50 – Χειρότερο: Kia Stinger/Mercedes CLA

Μεσαία σεντάν
Καλύτερο: Subaru Legacy – Χειρότερο: Honda Clarity

Σπορ
Καλύτερο: Subaru WRX – Χειρότερο: Chevrolet Camaro

Compact SUVs
Καλύτερο: Subaru Forester – Χειρότερο: GMC Terrain

Premium compact SUVs
Καλύτερο: Audi Q5 – Χειρότερο: Jaguar I-Pace

Μεσαία SUVs
Καλύτερο: Honda Passport – Χειρότερο: Nissan Murano

Μεσαία SUVs (με τρίτη σειρά καθισμάτων)
Καλύτερο: Honda Pilot – Χειρότερο: Nissan Pathfinder

Premium μεσαία SUVs
Καλύτερο: Land Rover Range Rover – Χειρότερο: Tesla Model X

Και για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, ιδού τι βλέπει κάποιος μέσα από την Camaro





















