Jimny και Swift είναι δυο μοντέλα συνώνυμα της Suzuki. Με μακρά ιστορία και ακόμα μεγαλύτερη εμπορική σημασία πίσω τους, στοιχειοθετούν δυο αυτοκίνητα βασικά για κάθε γκάμα του κατασκευαστή από το Χαμαμάτσου – παρελθοντική, σημερινή ή μελλοντική. Suzuki και Toyota συνεργάζονται στενά τα πρόσφατα χρόνια, με τους δυο κατασκευαστές να εναλλάσσουν σήματα ο ένας στα αυτοκίνητα του άλλου (βλέπε RAV4-Across, Baleno-Starlet κι ούτω καθεξής). Έχει και το badge engineering, όμως, τα όριά του.
Εκπρόσωπος της Maruti Suzuki μίλησε στο ινδικό Autocar, αναφορικά με το ενδεχόμενο παρουσίασης Jimny ή Swift με τα σήματα της Toyota. Και δεν θα μπορούσε να είναι πιο κατηγορηματικά κάθετος: «Είναι σαν να ζητάγαμε εμείς από την Toyota να βάλουμε τα σήματά μας στο Land Cruiser. Τα μοντέλα που βρίσκονται στον πυρήνα των εταιριών, δεν είναι διαθέσιμα για badge engineering – και οι δυο εταιρίες το σέβονται αυτό». Σύμφωνα με πηγές από τη Suzuki ωστόσο, η Toyota θέλησε να κάνει μια εξαίρεση για το Jimny. H φίρμα από το Αΐτσι εκδήλωσε έντονο ενδιαφέρον για μια δική της παραλλαγή επί του μικρού off roader, προκειμένου να προσθέσει ένα προσιτό 4×4 δίπλα στα μεγαλύτερα (και ακριβότερα) δικά της ανάλογα μοντέλα (βλέπε Land Cruiser, Highlander, 4Runner κλπ). Μία που το έθεσε σαν ζήτημα, όμως, μία που απορρίφθηκε από τους συμπατριώτες τους.
Το αυτό ισχύει για το Swift, το οποίο επίσης «προσέγγισε» η Toyota ώστε να το λανσάρει σε αγορές όπου δεν κυκλοφορεί το Yaris, κάτω από το Starlet (που είναι Baleno). Η Suzuki με συνοπτικές διαδικασίες έκοψε κάθε κουβέντα για κάτι τέτοιο, που θα σήμαινε ένα πρώτης τάξεως «χαρακίρι» για την ίδια. Φανταστείτε την Toyota να τσακίζει τη Suzuki σε πωλήσεις, με δυο δικά της μοντέλα στην πρώτη γραμμή.