Ένα κομμάτι από τα καλύτερα χρόνια του WRC, στη μετά Group B εποχή, είναι διαθέσιμο σε εύρωστους οικονομικά ρομαντικούς, με τη μορφή του Subaru Impreza WRC που οδηγούσε ο αείμνηστος Richard Burns!
Το εν λόγω «Scoobie» συμμετείχε σε λίγους αγώνες της σεζόν 2000, με το σημαντικότερο παράσημο να αποτελεί το παρολίγον βάθρο του στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Ο Burns, μαζί με το συνοδηγό του Robert Reid, ήταν δεύτερος στο τέλος της πρώτης μέρας, αλλά τελικά εγκατέλειψε λόγω μηχανικής βλάβης. Τη θητεία του στο WRC ακολουθήσε μια επιτυχημένη περιοδεία στο Γαλλικό Πρωτάθλημα Ράλλυ, το οποίο και κατέκτησε μερικά χρόνια αργότερα. Το «T15 SRT», όπως είναι η ονομασία του αυτοκινήτου, συμμετείχε και διακρινόταν σε αγώνες μέχρι το 2011, όταν αποσύρθηκε από την ενεργό δράση.
Ο σημερινός του κάτοχος το απέκτησε το 2018, προχωρώντας αμέσως σε ολική αναπαλαίωση. Μια διαδικασία που διήρκεσε 5 ολόκληρα χρόνια, περιλαμβάνοντας πλήρη αποσυναρμολόγηση του Impreza και προμήθεια αποκλειστικά γνήσιων (και πολύ δυσεύρετων, σε αρκετές περιπτώσεις) ανταλλακτικών, όπως τα ανθρακονημάτινα μπάκετ καθίσματα και οι 18άρες ζάντες.
Το αυτοκίνητο είναι πλέον ίδιων προδιαγραφών με το προ 23ετίας Ράλλυ Μόντε Κάρλο, έχοντας τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο μπόξερ να αποδίδει 300 ίππους (στην πραγματικότητα γύρω στους 350) και 470 Nm, σε συνεργασία με 6άρι σειριακό κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive. Για όλα αυτά, συν το ιστορικό υπόβαθρο του εν λόγω Impreza WRC, θα απαιτηθεί ένα ποσό μεταξύ 430.000 και 600.000 ευρώ, σύμφωνα με τον οίκο Bohnams.