H συνύπαρξη Colin McRae και Carlos Sainz στη Subaru αποτελεί μέχρι σήμερα, μια από τις πιο θυελλώδεις που έχουμε δει στο WRC. Αναμενόμενο, καθότι μιλάμε για δυο εξαιρετικά ανταγωνιστικούς οδηγούς και παγκόσμιους πρωταθλητές. Όταν ο Sainz πήγε στην ιαπωνική (βρετανική ορθότερα, λόγω Prodrive) ομάδα το 1994, είχε ήδη δυο τίτλους (1990, 1992). Εκεί βρήκε τον McRae, που αποτελούσε το next best thing του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και τελικά, θα κατακτούσε το πρωτάθλημα την επόμενη χρονιά.
Οι δυο τους είχαν στα χέρια τους το -τότε- ολοκαίνουργιο «όπλο» ονόματι Impreza, που αντικαθιστούσε το «καράβι» Legacy. Μια τριπλέτα που έβαλε πολύ δύσκολα στην Toyota και τις Celica GT-Four, αλλά τελικά ηττήθηκε τόσο στους Οδηγούς (ο Sainz από τον Didier Auriol) όσο και τους Κατασκευαστές. Παρόλα αυτά, το Impreza Gr.A έδειξε τη δυναμική του. Το συγκεκριμένο δε, είναι ένα από τα ελάχιστα που είχαν το προνόμιο να οδηγηθούν και από τους δυο θρύλους των ράλλυ.
Με αριθμό πλαισίου 94.006, είναι ένα από τα 63 αυτοκίνητα που παραγγέλθηκαν από την Prodrive για συμμετοχή στις ειδικές του Π.Π.Ρ και το απολύτως πρώτο Impreza, που φόρεσε τα αξέχαστα χρώματα των 555 και Repsol! Αγωνίστηκε για δυο χρόνια (1994-1996) και κατέκτησε ένα βάθρο, στο Μόντε Κάρλο του ’94 και τον «Matador» στα πηδάλια. Το αυτοκίνητο παραμένει όπως όταν αγωνίστηκε τελευταία φορά, έχοντας όλα τα εξαρτήματα άθικτα πάνω του. Πλαίσιο, ανάρτηση, διαφορικά, κιβώτιο, κινητήρας, ακόμα και τροχοί, είναι «παγωμένα» στο 1996 και το ράλλυ RAC, στη Μεγάλη Βρετανία.
Κατά συνέπεια, οι ζάντες είναι οι 15άρες της Speedline και τα ελαστικά διάστασης 206/65. Ο 2λιτρος boxer παράγει 300 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 440 Nm στις 4.000 σ.α.λ., τροφοδοτώντας όλους τους τροχούς μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και συστήματος τετρακίνησης με τρία διαφορικά (το εμπρός ενεργό). Τιμή δεν ανακοινώνεται από τη Lloyd Auctions, όμως συνήθως οι τιμές των αγωνιστικών Impreza ξεπερνούν τις 200.000 ευρώ.