Πριν οι ταινίες του franchise «Fast and Furious» βουτήξουν στην υπερβολή και φτάσουν στα πρόθυρα μαχών στο διάστημα (κάτι που ;έχει επιβεβαιωθεί πως θα δούμε), το κλου σε αυτές ήταν τα βελτιωμένα αυτοκίνητα και οι κόντρες. Στο επίκεντρο, μια πορτοκαλί Toyota Supra MKIV.
Το αυτοκίνητο που ήρθε από το πουθενά και πήρε θέση δίπλα σε μύθους μικρής και μεγάλης οθόνης, όπως ο KITT, το DeLorean, η Aston Martin DB5 και ο «General Lee», εκτίναξε τη δημοτικότητα τόσο του μοντέλου, όσο και ολόκληρου του κλάδου της βελτίωσης. Από το 2001, όταν ξεκίνησε την πορεία του αυτό που έμελλε να εξελιχτεί στο «Fast Saga», έχουν κυκλοφορήσει πολλές Supra στο μοτίβο της κινηματογραφικής. Ακριβή αντίγραφα, με ίδιο συνδυασμό τροχών-body kit-χρωμάτων και αύρα «Fast and Furious» αύρα. Καλές και συναισθηματικές προσπάθειες, αλλά ακριβώς αυτό: αντίγραφα. Η MKIV που βλέπουμε εδώ, όμως, δεν είναι κάτι τέτοιο…
Η εν λόγω Γιαπωνέζα είναι η αυθεντική! Η πραγματική σταρ. Αυτή που είδαμε να «διαλύει» τη μαύρη Ferrari F355, με τον αείμνηστο Paul Walker στο τιμόνι και τον Vin Diesel στη θέση του συνοδηγού. Και αυτή που ξαναείδαμε στο «2 Fast 2 Furious», με άλλα χρώματα και bodykit, κόντρα στα Nissan Skyline R34, Mazda RX-7 και Honda S2000
Σύμφωνα με τα αρχεία του στούντιο, χρησιμοποιήθηκαν 8 Supra για τα γυρίσματα του πρώτου φιλμ. Κάποιες καταστράφηκαν, άλλες κατέληξαν σε συλλέκτες, όμως η συγκεκριμένη είναι αυτή που εμφανίζεται στα περισσότερα πλάνα της ταινίας! Ως εκ θαύματος, βγήκε αλώβητη από δυο ταινίες και πλέον τίθεται σε δημοπρασία. Ξεκίνησε την καριέρα της το 1994, σε μαύρο χρώμα. Στη συνέχεια πήρε τη μορφή, με την οποία όλοι την αγαπήσαμε.
Σε μια εξαιρετική επίδειξη κόντρα ρόλου, ο 2JZ-GTE είναι απολύτως εργοστασιακός! Κι όχι μόνο αυτό, αλλά συνεργάζεται με 4άρι αυτόματο κιβώτιο! Για αυτό, αν προσέξετε, δεν υπάρχει ούτε ένα πλάνο από τις χιλιάδες αλλαγές ταχυτήτων που έχουμε δει στις ταινίες, στην κόντρα με τη Ferrari. Η Supra βγαίνει στο σφυρί από την Barrett Jackson και εκτιμάται πως θα πουληθεί γύρω στις 200-250.000 δολάρια (163.750-204.700 ευρώ). Και για να μαθαίνουν οι νεότεροι (οι παλιότεροι θυμόμαστε), ιδού