Μια μοναδική ευκαιρία για τους εύρωστους οικονομικά φίλους της Ferrari και του ποδοσφαίρου παρουσιάζεται, μέσα από την 360 Spider που είχε στην κατοχή ο Ντέιβιντ Μπέκαμ.
Ο άλλοτε «γλυκοπόδαρος» χαφ και νυν πρόεδρος/συνιδιοκτήτης της Inter Miami, είναι ένας από τους μεγαλύτερους λάτρεις των ιταλικών αυτοκινήτων. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα αποτελεί τον πρεσβευτή της Maserati, οπότε δεν προξενεί έκπληξη το γεγονός ότι έχουν περάσει από τα χέρια του πολλά μοντέλα τόσο της «Τρίαινας», όσο και της γειτονικής Ferrari. Η, βαμμένη στο χρώμα Nero, 360 Spider που βλέπουμε είναι ίσως η πιο γνωστή από το γκαράζ του Άγγλου μπαλαδόρου, καθώς ο Μπέκαμ είχε φωτογραφηθεί πολλές φορές από τους παπαράτσι μαζί της.
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε στα «ντουζένια» της καριέρας του, ενόσω βοηθούσε τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ να κατακτήσει το πρωτάθλημα της σεζόν 2002-2003 και λίγο πριν πάρει μεταγραφή για τη Ρεάλ Μαδρίτης, όπου συνέθεσε τους θρυλικούς «γκαλάκτικος» μαζί με ονόματα όπως εκείνα των Ζινεντίν Ζιντάν, Ρονάλντο (το Φαινόμενο) και Ρομπέρτο Κάρλος. Παρά τη μετακίνηση του Μπέκαμ στην Ισπανία, η μαύρη Ferrari δεν πουλήθηκε τότε. Αντίθετα, βγαίνει μόλις τώρα σε δημοπρασία. Ένας ιδανικός συνδυασμός supercar με αύρα celebrity, αλλά και ένα δείγμα σε εξαιρετική κατάσταση γενικά.
Πέρα από τους έξτρα πόντους συλλεκτικότητας λόγω Μπέκαμ, η εν λόγω 360 Spider είναι και μια από τις πιο καλοσυντηρημένες εκεί έξω. Τα πάντα, από το αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη μέχρι το εσωτερικό και τις ζάντες, έχουν συντηρηθεί με ζηλευτή σχολαστικότητα και δεν θυμίζουν σε τίποτα αυτοκίνητο 22 ετών. Το κοντέρ ακολουθεί, αναγράφοντας μόλις 12.713 χλμ., ωστόσο η τιμή δεν βρίσκεται στα αστρονομικά επίπεδα που θα την περίμενες. Δεν είναι λίγες οι 110.000 λίρες (123.377 ευρώ) που απαιτούνται για την αγορά της, αλλά δεν είναι και παράλογες.
Κάτω από το διάφανο κάλυμμα «παίζει μπάλα» ο ατμοσφαιρικός V8 των 3.586 κ.εκ., παράγοντας (όχι ποδοσφαιρικός) 400 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 373 Nm στις 4.750 σ.α.λ. Το 6άρι ημιαυτόματο κιβώτιο F1 περνάει την ισχύ πίσω, εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δλ. και τελική 290 χλμ./ώρα.