Οι πωλήσεις του Toyota GT86/86 δεν ήταν οι αναμενόμενες, σε βαθμό που το μέλλον τόσο αυτού όσο και του Subaru BRZ τέθηκαν εν αμφιβόλω. Οι Ιάπωνες, ωστόσο, άκουσαν τα παράπονα, πίστεψαν στα δυο μοντέλα, τα αναβάθμισαν εκ βάθρων και, όπως αποδεικνύει η εμπορική τους πορεία, δικαιώνονται πανηγυρικά.
Ειδικότερα η Toyota, που βλέπει το GR86 να τοποθετείται στην κορυφή των μοντέλων της με τη μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις, σημειώνοντας ένα απίστευτο +326% το πρώτο τρίμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα! Η λαμπρή αυτή πορεία αφορά την αγορά των Η.Π.Α., όπου οι ντίλερ της ιαπωνικής φίρμας δεν προλαβαίνουν να κλείνουν παραγγελίες. Από την αρχή του έτους μέχρι το τέλος Μαρτίου ταξινομήθηκαν 3.257 GR86, καταγράφοντας αύξηση 326,3% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2021 (μόλις 764 αυτοκίνητα). Μόνο τον περασμένο μήνα πουλήθηκαν 1.001 αυτοκίνητα, εν αντιθέσει με τα μόλις 333 κομμάτια του περσινού Μαρτίου (+200,6%). Επίδοση που, όπως και η τριμηνιαία, συνιστούν ρεκόρ για το sportscar από το Αΐτσι.
Βίοι αντίθετοι για τη Supra, που καταγράφει σημαντικές απώλειες. Φέτος ταξινομήθηκαν 439 αυτοκίνητα το Μάρτιο, ενώ πέρσι είχαν πουληθεί στις Η.Π.Α. 828 (-47%). Σε βάθος τριμήνου η απόκλιση μειώνεται, καθώς αναφέρεται κάμψη -35,8% (1.107 πωλήσεις, αντί 1.725).
Να υπενθυμίσουμε πως το GR86 διαθέτει νέο τετρακύλινδρο boxer 2.4 λίτρων, με 234 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής από τις 3.700 σ.α.λ. Ο συνδυασμός του με το 6άρι χειροκίνητο προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δλ. (6,9 δλ. το αυτόματο) και τελική ταχύτητα 226 χλμ./ώρα (216 χλμ./ώρα το αυτόματο).