Στα τέλη του προηγούμενου έτους η BMW αποκάλυψε τη νέα 3.0 CSL, διαπρέποντας τόσο ως αναβίωση ενός ιστορικού ονόματος όσο και τοποθετούμενη στην κορυφή όλων των βαυαρικών μοντέλων, σε θέμα ισχύος. Η 3.0 CSL των 20’s είναι η ισχυρότερη «Μπέμπα» παραγωγής όλων των εποχών, αλλά με διαφορά και η ακριβότερη.
Από πριν παρουσιαστεί, οι φήμες έδιναν και έπαιρναν για το κόστος του αυτοκινήτου. Άλλες ανέφεραν κοντά στο εκατομμύριο, άλλες στις 750.000-800.000 ευρώ. Η πρώτη επίσημη τιμή δικαιώνει τους υποστηρικτές της δεύτερης άποψης, καθώς τελικά το κοστολόγιο αναγράφει πάνω από 800.000! Η Ισπανία έγινε η πρώτη χώρα που ανακοινώνει επίσημα το «μπουγιουρντί» της 3.0 CSL, με τον πήχη να τοποθετείται τουλάχιστον στις 800.000 ευρώ! Και λέμε «τουλάχιστον», γιατί η επίσημη τιμή είναι μεν 605.000 ευρώ, αλλά χωρίς τους φόρους. Με αυτούς, καθότι οι Ίβηρες «βαράνε» τα αυτοκίνητα σαν εμάς, η τελική επιβάρυνση υπολογίζεται πως υπερβαίνει τα οκτώ κατοστάρικα!
Όλα αυτά, από την αντιπροσωπεία. Δεδομένου του γεγονότος, όμως, πως από τις 50 3.0 CSL που θα κατασκευαστούν συνολικά μόνο μία θα πάει Ισπανία (η υπ’ αριθμόν 41, συγκεκριμένα), καταλαβαίνουμε σε τι ύψη μπορεί να φτάσει η τιμή αν βγει σε αγγελία ή δημοπρασία.
Η ιδιαίτερη αυτή δημιουργία γιορτάζει τα 50 χρόνια BMW M και αποτίνει φόρο τιμής στην 3.0 CSL των 70’s, αναβιώνοντας μνήμες από το πρωτότυπο 3.0 CSL Hommage του 2015. Το αμάξωμα έχει ανασχεδιαστεί σε βασικά σημεία (καπό, μάσκα, φτερά, προφυλακτήρες, οροφή) ώστε να διαφοροποιείται σε σχέση με τη M4 CSL, όπου βασίζεται η 3.0 CSL, υιοθετώντας ανθρακονήματα στα περισσότερα πάνελ και εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο – φόρο τιμής στο «Batmobile». Ο 3.0λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά twinturbo κερδίζει 10 ίππους σε σχέση με τη M4 CSL και φτάνει τους 560, τοποθετώντας τη νέα 3.0 CSL στην κορυφή των BMW παραγωγής με εξακύλινδρο μοτέρ, στα 106 χρόνια της εταιρίας! Το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο επέβαλλε τη μείωση της ροπής κατά 100 Nm (550), αλλά προσφέρει μοναδική αίσθηση.