Ο όμιλος Stellantis είναι ένα από τα πιο μεγαλόπνοα εγχειρήματα στην αυτοκινητοβιομηχανία, τα τελευταία 30 χρόνια. Μια συγκέντρωση 14 εταιριών και ανάμεσά τους κολοσσοί (αλλοτινοί και σημερινοί), αλλά και ιστορικά ονόματα.
Σύμφωνα με τον «μεγάλο» ολόκληρης της κοινοπραξίας, Carlos Tavares, κάθε μια από τις μάρκες που την απαρτίζουν έχει μπροστά της 10 χρόνια να αποδείξει την αξία της: «Δίνουμε σε όλους ίσες ευκαιρίες, χρονικό παράθυρο και χρηματοδότηση 10 ετών ώστε να καταρτίσουν ένα αποτελεσματικό πλάνο στρατηγικής» δήλωσε ο Πορτογάλος, πρώην CEO της Peugeot, στο Financial Times’ Future of the Car Summit. «Κάθε CEO πρέπει να έχει σαφές πλάνο για τον προσανατολισμό της εταιρίας του, τη σχέση της με τους αγοραστές, τους εμπορικούς στόχους και την τοποθέτηση των προϊόντων. Αν τα καταφέρουν, καλώς. Κάθε μάρκα έχει την ευκαιρία να κάνει κάτι διαφορετικό και να προσελκύσει πελάτες» συμπλήρωσε.
O Tavares έκανε ξεχωριστή αναφορά στην Alfa Romeo, λέγοντας πως «παλιότερα πολλοί κατασκευαστές ήταν πρόθυμοι να αγοράσουν την Alfa. Στα μάτια των υποψηφίων αγοραστών, έχει τεράστια αξία ως brand. Και έχουν απόλυτο δίκιο!» Ο Πορτογάλος, ωστόσο, δεν παρέλειψε να αναφέρει τις αναβαθμίσεις που πρέπει να γίνουν στη μιλανέζικη φίρμα: «Πρέπει να βελτιώσουμε τον τρόπο που απευθυνόμαστε στον πελάτη. Δεν υπάρχει συνοχή της γκάμας σε σχέση με την ιστορία της φίρμας και το αγοραστικό της κοινό. Πρέπει να διορθώσουμε το δίκτυο διανομής και να καταλάβουμε σε ποιους μιλάμε και τι είδους μάρκα τους πλασάρουμε. Θα πάρει κάμποσο καιρό να γίνει σωστά.»
Προσέθεσε δε πως «η Alfa Romeo θα περάσει στην ηλεκτροκίνηση, με έναν παθιασμένο CEO στο τιμόνι. Ο Imparato οδηγεί την εταιρία με πάθος και όραμα για το μέλλον.»