Το Calibra μπορεί να είναι ελαφρώς παρεξηγημένο, όμως αποτέλεσε ένα από τα πιο ιδιαίτερα αυτοκίνητα της δεκαετίας του 90. Ακόμα και σήμερα, 31 χρόνια μετά το λανσάρισμα, το κουπέ της Opel καταφέρνει και προσελκύει το ενδιαφέρον με τις δυναμικές και ρευστές γραμμές της αεροδυναμικής σιλουέτας του.
Ανάλογα παρεξηγημένη, ή παραγνωρισμένη, υπήρξε η έκδοση με τον 2.5 V6. Εμπορικά πιο αδύναμη σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά 2λιτρα, αριθμητικά υποδεέστερη από το υπερτροφοδοτούμενο, αλλά με τον καλύτερο ήχο και το δικαίωμα να καυχιέται πως είχε τους περισσότερους κυλίνδρους. Επιπλέον, ήταν αυτή που έδωσε τα θεμέλια για το αξέχαστο αγωνιστικό του DTM.
Η απόδοση έφτανε τους 170 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 226 Nm στις 4.200 σ.α.λ., επιταχύνοντας το Calibra στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 7,8 δλ. και μέχρι τα 237 χλμ./ώρα (8,8 δλ. και 230 χλμ./ώρα με το 4άρι αυτόματο).
Από πλευράς επιδόσεων ήταν αρκετά ταχύτερο από το 2.0 16V των 150 ίππων (0-100 σε 8,5 δλ. και τελική 223 χλμ./ώρα), όμως το γεγονός πως σε αρκετές αγορές η τιμή του πλησίαζε αυτή του 2.0 Turbo 4×4 (0-100 σε 6,8 δλ., τελική 245 χλμ./ώρα) το άφησε εκτός αγοραστικού ραντάρ, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Μια από αυτές, είναι το κόκκινο που βλέπουμε στις φωτογραφίες.
Αγορασμένο πρώτο χέρι το 1994, έχει προλάβει να γράψει μέχρι σήμερα μόλις 8.269 χλμ. Πρόκειται για ένα από τα πιο καλοδιατηρημένα Calibra στην Ευρώπη, περνώντας το μεγαλύτερο μέρος των ημερών σε κλειστό γκαράζ. Ο εξοπλισμός είναι πάμπλουτος με τα δεδομένα του ’94, έχοντας μέχρι υπολογιστή ταξιδιού, traction control, ABS, διπλούς αερόσακους και ηλιοροφή. Το αντίτιμο, ωστόσο, είναι αρκετά «τσιμπημένο», καθώς για την αγορά του απαιτούνται σχεδόν 20.000 ευρώ (19.900).