Η Lada είναι συνώνυμη του Niva και το αντίστροφο, αφού αποτελεί το μακροβιότερο αυτοκίνητο που παράγεται από το 1977 έως σήμερα. Όλα αυτά τα χρόνια έχει δεχτεί κάποιες απαραίτητες αναβαθμίσεις και μετονομασίες, όμως το «σκαρί» του παραμένει ίδιο και δεν έχει αλλάξει γενιά.
Με το πέρασμα των ετών έγιναν διάφορες προσθήκες και από πλευράς κινητήρων, μεταξύ των οποίων έχει παραχθεί κατά εκατομμύρια με τους βενζίνης των 1.6 λτ. και μετέπειτα 1.7 λτ. Ωστόσο έχει τοποθετηθεί και ντίζελ γαλλικής προέλευσης, ο XUD 9SD του ομίλου PSA, χωρητικότητας 1.905 κ.εκ. Το μηχανικό αυτό σύνολο είχε ισχύ 65 ίππων στις 4.600 σ.α.λ. και 122 Nm ροπής στις 2.200 σ.α.λ., ενώ συνδυάζονταν με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Οι επιδόσεις ήταν αργές, με επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 25 δλ. (!) και μέγιστη ταχύτητα 125 χλμ./ώρα, με μέση κατανάλωση 7,8 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακές μετρήσεις).
Το εικονιζόμενο Niva Diesel έχει πρώτη ταξινόμηση τον Δεκέμβριο του 1992, και σύμφωνα με την αγγελία του εμπόρου από τη Γερμανία, το οδόμετρό του έχει γράψει 62.940 χιλιόμετρα. Σίγουρα πολύ λίγα για τα 30 χρόνια που μετράει, ωστόσο οι 8.800 ευρώ που ζητάει είναι αρκετά λεφτά. Βέβαια, δεν αποκλείεται να είναι το μοναδικό, πλήρως εργοστασιακό μεταχειρισμένο Niva Diesel που πωλείται, για αυτό έχει ανεβασμένη τιμή.
Σύμφωνα με την περιγραφή της αγγελίας, δεν έχει γίνει καμία μετατροπή και το αυτοκίνητο προέρχεται από την Ισπανία. Οι σκουριές είναι ελάχιστες και φέρει νέα αντλία ψεκασμού, ενώ είναι άριστο στην οδήγηση. Μόνο το εσωτερικό του θέλει μια περιποίηση, αφού η επένδυση στο κάθισμα του οδηγού είναι ξηλωμένη.