Το Club Racer αποτελεί το πλέον σπάνιο και ποθητό Honda S2000 καθώς μόλις 625 κατασκευάστηκαν. Εξ αυτών, τα 140 έχουν το Rio Yellow Pearl χρώμα των φωτογραφιών. Χαμηλότερο βάρος κατά 45 κιλά, ελέω αφαίρεσης air condition και ηχοσυστήματος, σκληρότερη ανάρτηση, σφιχτότερες αντιστρεπτικές, νέα εξάτμιση, κοντύτερο βήμα στην κρεμαγέρα, ελαστικά Bridgestone RE070, εσωτερικό με πινελιές σουέντ και ανθρακονημάτων, και φυσικά το εντυπωσιακό body kit που δίνει την απαραίτητη αγωνιστική εσάνς και αυξάνει την κάθετη δύναμη κατά 45%, χαρακτηρίζουν το S2K CR.
Δείτε ακόμα: Honda S2000 vs Civic Type R: Ποιος είναι το «αφεντικό»; (+video)
Κάτω από το καπό, ο 2λιτρος F20C υπερκυβίστηκε στα 2.2 λίτρα (όλα τα αμερικανικά S2000 AP2 ήταν 2.2λτ.) και ονομάστηκε F22C, αποδίδοντας 241 ίππους στις 7.800 σ.α.λ. και 220 Nm ροπής στις 6.800 σ.α.λ. (240 ίππους στις 8.300 σ.α.λ. και 208 Nm στις 7.800 σ.α.λ. το δικό μας), όμως το χαμηλότερο βάρος κατεβάζει τον χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα στα 5,9 δλ. (από 6,2) και διατηρεί την τελική -παρά τα αεροδυναμικά βοηθήματα- στα 240+ χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Honda S2000 527 ίππων ή καινούργιο 1.000άρι Civic;
Το συγκεκριμένο είναι μοντέλο του 2008 και διαθέτει air condition, αλλά και ηχοσύστημα, οπότε τα προαναφερθέντα 45 κιλά λιγότερα δεν υφίστανται – όχι όλα τουλάχιστον. Όντας από τα τελευταία CR που κυκλοφόρησαν (2007-2008 η παραγωγή τους) βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση και αναγράφει ελάχιστα χιλιόμετρα στο οδόμετρο. Μόλις 2.042 χλμ. για την ακρίβεια. Βέβαια, το τρίπτυχο ελάχιστα χιλιόμετρα-συλλεκτικότητα-S2000 επιφέρει τα ανάλογα στην τιμή. Αυτή τη στιγμή, για να γίνει δικό σας το κατακίτρινο CR απαιτούνται 65.500 δολάρια (60.417 ευρώ) και απομένουν 4 ημέρες ακόμα για την λήξη της δημοπρασίας.