Ως Type R όλοι γνωρίζουμε το Civic, ιδίως από το EP3 και μετά (πρεμιέρα το 1997, με το EK9), το Integra και το NSX. Σκληροπυρηνική έκδοση, ωστόσο, διέθετε και το Accord 6ης γενιάς, άσχετα που κυκλοφόρησε ελάχιστα στην Ευρώπη.
Αυτό που βλέπουμε, παρότι φέρει την ονομασία «Euro R» όχι μόνο δεν κατασκευάστηκε με προορισμό τη Γηραιά Ήπειρο, αλλά αποτελεί την ιαπωνική έκδοση του μεσαίου «Τάπερ»! Παρόλο που το όνομα «Type R» συνόδευε κανονικά το κορυφαίο Accord στην ήπειρό μας, στην Ιαπωνία λεγόταν Euro R. Οι διαφορές μεταξύ των δυο μοντέλων είναι εμφανείς, ιδίως στο πίσω μέρος όπου και τα φωτιστικά σώματα εμφανίζονται εντελώς διαφορετικά, αλλά και η ίδια η διαμόρφωση του αμαξώματος χαρακτηρίζεται από τις πιο κάθετες γραμμές. Στο εσωτερικό, τον σπορ χαρακτήρα του ενίσχυαν τα καθίσματα της Recaro, το τιμόνι της Momo, ο αλουμινένιος επιλογέας των ταχυτήτων και ο πίνακας οργάνων με το λευκό φόντο.
Κάτω από το καπό η καρδιά παρέμενε κοινή, αλλά με πιο δυνατό χτύπο στο JDM. Ο H22A ατμοσφαιρικός των 2.2 λίτρων απέδιδε 212 ίππους στις 7.200 σ.α.λ. και ροπή 215 Nm στις 6.700 σ.α.λ. για το δικό μας, όμως το γιαπωνέζικο είχε 8 ίππους παραπάνω (στις ίδιες στροφές, ταυτόσημη ροπή). Ένα 5άρι μηχανικό κιβώτιο και μπλοκέ διαφορικό Torsen αναλάμβαναν την τροφοδότηση των εμπρός τροχών, χαρίζοντας επιδόσεις της τάξης των 7,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τελική 230 χλμ./ώρα (228 χλμ./ώρα το ευρωπαϊκό).
Απειροελάχιστα Euro R πέρασαν τον Ατλαντικό, καθαρά μέσω ανεξάρτητων εισαγωγέων. Ένα από αυτά είναι το συγκεκριμένο, που βρίσκεται στην Αγγλία και έχει 153.900 χιλιόμετρα στο κοντέρ (95.630 μίλια). Πέρα από τις ζάντες RPF1 της Enkei και την εξάτμιση, παραμένει εργοστασιακό και πωλείται έναντι μόλις 9.990 λιρών (11.721 ευρώ)! Τιμή εξαιρετική, συνυπολογίζοντας τη σπανιότητα τόσο του ίδιου του μοντέλου, όσο και του γεγονότος πως πρόκειται για JDM.