«Σουβλίζει» η τιμή του νέου Toyota Hilux GR Sport II

Προς τα τέλη του προηγούμενου έτους έκανε πρεμιέρα το φρεσκαρισμένο Hilux GR Sport, που υιοθετεί τον απλούστατο προσδιορισμό «ΙΙ» στην ονομασία του. Σήμερα η Toyota ανακοίνωσε τις πρώτες τιμές του κορυφαίου της pick up, οι οποίες εμφανίζονται σημαντικά  «τσιμπημένες».

Η αγορά της Μεγάλης Βρετανίας είναι η πρώτη που υποδέχεται το Hilux GR Sport II επί ευρωπαϊκού εδάφους, με τιμή εκκίνησης τις 49.750 λίρες (58.191 ευρώ). Εκτός του ότι φαίνεται υψηλό το κόστος από μόνο του, γίνεται ακόμα χειρότερο όταν διαπιστώσεις πως είναι υψηλότερο ακόμα και από εκείνο του Ford Ranger Raptor! Το twinturbo V6 θεριό των 292 ίππων και 600 Nm ξεκινά στη Βρετανία από τις 46.300 λίρες (54.160 ευρώ), την ώρα που το ακριβότερο Hilux δεν ξεπερνά τα 204 άλογα (και τα 500 Nm) από τον γνωστό τετρακύλινδρο ντίζελ 2.8 D-4D. Σε άλλες αγορές, πάντως, το GR Sport έχει 224 ίππους και 550 Nm, μαζί με αναθεωρημένο λογισμικό στη μετάδοση. Στη χώρα μας τώρα, το GR Sport (όχι το ΙΙ) ξεκινά από τις 54.170 ευρώ.

H Toyota, πάντως, υποστηρίζει πως το GR Sport II είναι το καλύτερο οδηγικά Hilux μέχρι σήμερα, χάρη στις μετατροπές στην ανάρτηση. Όπως φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού, από το κενό μεταξύ θόλων και τροχών, το GR Sport επωφελείται μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος. Ένα κιτ ανύψωσης σηκώνει το κορυφαίο Hilux κατά 20 χλστ., αφήνοντας συνολικά 330 χλστ. «αέρα» στο πάτωμα και τα ευάλωτα μηχανικά μέρη (εξάτμιση, διαφορικά κλπ). Παράλληλα αυξάνονται τα μετατρόχια, κατά 140 χλστ. μπροστά και 150 χλστ. πίσω, προσφέροντας 1 μοίρα επιπλέον γωνία προσέγγισης σε σχέση με το απλό διπλοκάμπινο Hilux (30 μοίρες αντί 29).

toyota hilux gr sport ii

Εμφανισιακά το Hilux GR Sport II, όπως και το Ι, ξεχωρίζει χάρη στις προσθήκες στα φτερά, τον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, τη μαύρη ματ μάσκα με το «Toyota» φαρδύ-πλατύ στο κέντρο, τις προστατευτικές ποδιές εμπρός-πίσω, τα φαρδιά σκαλοπάτια, τα λογότυπα GR Sport και τις -επίσης- μαύρες 17άρες ζάντες, που περιβάλλονται από αμιγώς χωμάτινα ελαστικά. Χαρακτηριστικές και οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων, πίσω από τους τροχούς. Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι λιγότερο εμφανείς, με το σκουρόχρωμο διάκοσμο να διακόπτουν τα αλουμινενια πεντάλ, οι ασφαλείας στο χρώμα του αμαξώματος, το σπορ τιμόνι και τα κεντημένα GR Sport στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων.

Get it on Google Play Download on the App Store