Όπως πολύ εύστοχα αναπαριστά η φώτο, η Mercedes G-Class ακολουθεί σταθερά ανοδική πορεία στο στίβο μάχης των πωλήσεων, υπερπηδώντας όποιο εμπόδιο βρεθεί στο πέρασμά της.
Ούτε το βουνό της έλλειψης μικροτσίπ δεν είναι αρκετό για να σταματήσει το διάβα του πιο σκληροτράχηλου «Αστεριού», το οποίο κυκλοφόρησε σε 41.174 κομμάτια τη χρονιά που μας πέρασε και έθεσε ρεκόρ στην ιστορία της! Καμία άλλη φορά, από το 1979 που παρουσιάστηκε το G-Wagen, δεν σημειώθηκαν τόσες πωλήσεις από το «χωματουργικό» της Mercedes. Και έπεται συνέχεια, καθώς το 2024 αναμένεται η ηλεκτρική εκδοχή. Μια πολύ καλή γεύση από αυτή έχουμε ήδη πάρει, μέσω του πρωτοτύπου EQG.
Μιλώντας για Mercedes EQ, εξαιρετική πορεία διαγράφει η EQS. Η «ηλεκτρική S-Class», όπως είναι το προσωνύμιό της, έχει φτάσει τις 16.370 μονάδες κι ας βρίσκεται στην αγορά μόλις 5 μήνες (τον Αύγουστο λανσαρίστηκε). Ακόμα πιο ενδεικτικό της υποδοχής που απολαμβάνει η ναυαρχίδα των EQ, το γεγονός πως στις -ζωτικής σημασίας- αγορές των Η.Π.Α. και Κίνας κυκλοφόρησε πριν 1 μήνα!
Συνολικά, η γερμανική εταιρία τα πήγε περίφημα το 2021. Ο συνολικός αριθμός παραγωγής μπορεί να μειώθηκε κατά 5%, στα 2.093.476 αυτοκίνητα, όμως πολλά επί μέρους μοντέλα σημείωσαν αύξηση. Η S-Class, για παράδειγμα, είδε τις πωλήσεις να εκτοξεύονται στο +40% (87.604 κομμάτια). Οι Maybach ανέβηκαν ακόμα περισσότερο, κατά 50,7% (15.730 μονάδες – 900 μηνιαίως μόνο στην Κίνα), ενώ η AMG αύξησε τα ποσοστά της κατά 16,7% (145.979 κομμάτια). Τη μεγαλύτερη αύξηση σημείωσαν τα plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά από τη Στουτγκάρδη, με +69,3% και 227.458 μονάδες.