Το νέο VW Golf υποβλήθηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, από τους συνήθεις υπόπτους του km77.com, και τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα.
Οι Ισπανοί χρησιμοποιήσαν την κορυφαία έκδοση eTSI, όπου ο 1.500άρης υπερτροφοδοτούμενος συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt. Λόγω ακριβώς ότι πρόκειται για υβριδικό, οι τροχοί δεν είναι 18 ή 19 ιντσών, αλλά «γήινοι» 17 ιντσών με αναλόγων διαστάσεων ελαστικά (225/45). Κάτι που ενδεχομένως έπαιξε τον ρόλο του στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, η οποία χαρακτηρίζεται από την υποστροφή.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή VW Golf 1.5 TSI 130 PS ACT
Στα 77 χλμ./ώρα, που είναι και το σημείο αναφοράς, το Golf δεν καταφέρνει ποτέ να στρίψει μετά την πρώτη τιμονιά. Το εμπρός μέρος έχει αρχίσει να γλιστράει από την έξοδο του πρώτου διαδρόμου, με την αλλαγή κατεύθυνσης για την είσοδο στον δεύτερο να προκαλεί έντονο γλίστρημα μπροστά και να στέλνει το γερμανικό χάτσμπακ σχεδόν ευθεία. Κατάσταση που δεν βελτιώνεται ούτε με την επιλογή των Sport ρυθμίσεων, με 2 χλμ./ώρα λιγότερα μάλιστα. Η καλύτερη προσπάθεια επετεύχθη με 69 χλμ./ώρα, ενώ τυπικά μπορούμε να πούμε ότι τα κατάφερε και με 70 χλμ./ώρα, αν και χτύπησε τον πρώτο εσωτερικό κώνο του δεύτερου διαδρόμου.
Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα βγάζει το νέο VW Golf 1.5 TSI; (+video)
Οι δοκιμαστές σημειώνουν την έγκαιρη επέμβαση του ESP και τις περιορισμένες κλίσεις, όμως υπογραμμίζουν πως το εμπρός μέρος δεν έχει την απαιτούμενη πρόσφυση.
Δείτε επίσης: Πόση διαφορά κάνουν 230 κιλά στο στρίψιμο; (+videos)