Οι ευκαιρίες που υπάρχουν στα μεταχειρισμένα δεν χρειάζεται να είναι στην κλίμακα της «κοψοχρονιάς», για να τραβήξουν κόσμο. Υπάρχουν αυτοκίνητα με πολύ καλές τιμές, που αναλογικά με το τί αγοράζεις σε καινούργιο, σε κάνουν να ζητάς ενημέρωση βιβλιαρίου, μήπως και…
Το Infiniti Q50 S 3.0t είναι ένα από αυτά τα αυτοκίνητα. Το μεσαίο σεντάν από το πολυτελές παρακλάδι της Nissan δεν έχει πουλήσει ιδιαίτερα στην Ευρώπη, ακολουθώντας την πορεία των υπολοίπων Infiniti. Αυτή ακριβώς η χαμηλή τους εμπορικότητα, καθιστούν τα αυτοκίνητα της ιαπωνικής εταιρίας πρώτης τάξεως ευρήματα στις αγγελίες. Οι τιμές αναμενόμενα συμπιέζονται, φέρνοντας κορυφαίες εκδόσεις τετραετίες στα ίδια επίπεδα με το καινούργιο Qashqai!
Το συγκεκριμένο Q50 S είναι μοντέλο του 2017, με 108.151 χλμ. στο κοντέρ. Εμφανισιακά, εσωτερικά και μηχανικά δεν απέχει ιδιαίτερα από τον χαρακτηρισμό καινούργιο, παρότι μετράει κοντά στις 25.000 χλμ. ετησίως. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει τα πάντα, όπως αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, navigation, δερμάτινα καθίσματα, ηχοσύστημα της Bose, ενεργό cruise control και πολλά ακόμα. Η ουσία, ωστόσο, βρίσκεται κάτω από το δυναμικό αμάξωμα.
Στο μηχανοστάσιο συναντάμε έναν 3λιτρο V6 twinturbo, απόδοσης 405 ίππων στις 6.400 σ.α.λ. και 475 Nm στις 1.600-5.200 σ.α.λ. Το ίδιο μοτέρ, με τις κατάλληλες προσαρμογές, συναντάμε στο Nissan Z Coupe. Ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο μεταφέρει την ισχύ στους πίσω τροχούς, προσφέροντας τη δυνατότητα στο 4,8 μέτρων Infiniti για επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ. και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 250 χλμ./ώρα. Πόσο κοστίζει σήμερα ένα πισωκίνητο σεντάν 405 ίππων; Πάνω-κάτω, όσο το νέο Qashqai!
To ιαπωνικό crossover ξεκινά στη χώρα μας από τις 24.490 ευρώ, για την έκδοση Elite και τον 1.300άρη τούρμπο των 140 ίππων. Το μπλε Q50 από τη μεριά του, πωλείται για 25.690 ευρώ.