Σε ποια χώρα το νέο Toyota RAV4 GR Sport ξεπερνά τα 320 άλογα;

  • 2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve (3)
  • 2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve (4)
  • 2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve (5)
  • 2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve (7)
  • 2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve (8)
  • 2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve (6)
  • 2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve (10)
  • 2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve (9)
  • 2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve (2)
  • 2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve
  • 2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve (1)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-toyota-rav4-arrives-this-winter-the-first-eve-1.jpg

Το να πούμε ότι το RAV4 είναι σημαντικό για την Toyota, αλλά και την αυτοκίνηση γενικότερα, είναι αυτονόητο. Όχι μόνο βοήθησε στον ορισμό του σύγχρονου SUV, αλλά είναι επίσης ένα από τα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα παγκοσμίως, ανεξαρτήτου κατηγορίας. Πριν λίγους μήνες παρουσιάστηκε η έκτη γενιά, εντελώς διαφοροποιημένη σχεδιαστικά και για πρώτη φορά διαθέσιμη ως GR Sport. Μια εξέλιξη που, κατά περίσταση, στέλνει τον γεννήτορα των SUV στις παρυφές των 330 ίππων.

Το RAV4 GR Sport δείχνει με την πρώτη ματιά τις προθέσεις του, μέσω των διαφορετικών προφυλακτήρων, της μάσκας GR MATRIX, των αεροδυναμικών βοηθημάτων, των 20άρων ζαντών σε ελαστικά Dunlop Sportmaxx, της χαμηλωμένης κατά 15 χλστ. ανάρτησης και των φαρδύτερων κατά 20 χλστ. μετατροχίων – όλες αναβαθμίσεις που έχουν εξελιχτεί από την Gazoo Racing. Τα αμορτισέρ είναι πιο σφιχτά, ενώ από τους μηχανικούς δεν ξέφυγε η ενδυνάμωση της ακαμψίας, μέσω της ενίσχυσης του πίσω υποπλαισίου και των βραχιόνων της ανάρτησης. Παράλληλα έχει αναθεωρηθεί το λογισμικό της ηλεκτρικής κρεμαγέρας, προς όφελος της ακρίβειας και της αίσθησης.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε μπάκετ καθίσματα σε συνδυασμό δέρματος-alcantara, λογότυπα «GR» ολούθε και προσοχή στη λεπτομέρεια/αγωνιστική κληρονομιά της Toyota, που περιλαμβάνει μέχρι μαξιλαράκια στην κεντρική κονσόλα στο ύψος των γονάτων οδηγού-συνοδηγού (για να μη χτυπάνε στο WRC, από τις αλλεπάλληλες αλλαγές κατεύθυνσης. Ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών είναι στάνταρ, σε συνδυασμό με μια οθόνη infotainment που διατίθεται σε μέγεθος 10,5 ή 12,9 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση.  Ένα σημαντικό νέο χαρακτηριστικό είναι η εισαγωγή του λογισμικού Arene, το οποίο η Toyota περιγράφει ως το πρώτο βήμα προς «οχήματα πλήρως καθορισμένα από λογισμικό».

Την κίνηση του RAV4 GR Sport αναλαμβάνει το γνώριμο plug-in υβριδικό σύνολο, αποτελούμενο από τον 2.5άρη ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο Dynamic Force των 186 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 233 Nm στις 4.300-4.900 σ.α.λ., μαζί με δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν 203 ίππων/273 Nm στη μετάδοση και έναν 123 Nm στον πίσω άξονα). Στην Ευρώπη η συνολική απόδοση ανέρχεται στα 304 άλογα, όμως στην Αμερική που δεν έχει τις νόρμες ρύπων της Κομισιόν η ισχύς κερδίζει 20 ίππους, φτάνοντας συνολικά τους 324. Κάτι που το καθιστά ως το ισχυρότερο RAV4 παραγωγής όλων των εποχών και δεύτερο ισχυρότερο στην τρέχουσα γκάμα της Toyota, πίσω μόνο από τη GR Supra των 380 ίππων και μπροστά από το GR Corolla των 304!

Get it on Google Play Download on the App Store