Δεν χωράει αμφιβολία πως η G-Class είναι από τα πιο ιστορικά αυτοκίνητα όχι μόνο της Mercedes, αλλά ολόκληρης της αυτοκίνησης. Από το 1979 βρίσκεται κοντά μας, αποτελώντας αναπόσπαστο κομμάτι της τετράτροχης κουλτούρας.
Σήμερα, 42 χρόνια μετά το ντεμπούτο του G-Wagen, η G-Class W463 βρίσκεται στη δεύτερη γενιά της. Και πουλάει ταχύτερα από Hyundai Tucson, Toyota RAV4 και VW ID.4! Σύμφωνα με τα μηνιαία στοιχεία του iSeeCars, το γερμανικό SUV ήταν το αυτοκίνητο που «έφυγε» ταχύτερα από κάθε άλλο, για το μήνα Μάιο. Οι G-Class έμεναν, κατά μέσο όρο, για 9,4 μέρες στις αντιπροσωπείες των Η.Π.Α. πριν βρουν αγοραστή, ρίχνοντας από την κορυφή το επί σειρά μηνών εμπορικό «πολυβόλο», που ακούει στο όνομα Chevrolet Corvette. Η «Κορβέτα» έπεσε στη δεύτερη θέση, με 9,5 μέρες παραμονής στη βιτρίνα, μπροστά από την Cadillac Escalade (10,8 ημέρες παραμονής). Αυτό που πραγματικά εντυπωσιάζει, ωστόσο, είναι η διαφορά στην τιμή.
Η μέση τιμή των Corvette που πωλήθηκαν, διαμορφώθηκε στις 85.359 δολάρια. Αυτή της G-Class, πάνω από τα διπλά (174.887 δολάρια)! Τις 100.000 δολάρια υπερέβη και ο μέσος όρος της Escalade, με 101.836. Το πρώτο «φυσιολογικό» μοντέλο ήταν το Hyundai Tucson Hybrid, με μέση τιμή στις 34.076 δολάρια, αλλά και 11,1 μέρες «περίμενε» στη βιτρίνα. Λίγο πίσω το Kia Telluride, με 11,6 ημέρες, ενώ κάθε Toyota RAV4 Prime χρειάστηκε σχεδόν 12 μέρες για να ταξινομηθεί. Το RAV4 Hybrid, δε, ακόμα περισσότερο, με 14 μέρες. Τρεις θέσεις πάνω από την τελευταία του top20 συναντάμε το VW ID.4, με 16,2 μέρες.
H εικόνα αυτή, πέρα από τη ζήτηση που έχει κάθε μοντέλο, διαμορφώνεται φυσικά και από τη διαθεσιμότητα. Εννοείται πως υπάρχει πολύ μεγαλύτερο στοκ σε Tucson και RAV4, από ό,τι σε G-Class και Corvette. Παράλληλα, τα αυτοκίνητα στις εμπορικές κατηγορίες αντιμετωπίζουν αδυσώπητο ανταγωνισμό. Αν κάποιος θέλει να αγοράσει ένα μεσαίο SUV, θα γυρίσει πολλές αντιπροσωπείες και θα εξετάσει διαφορετικά μοντέλα. Αντίθετα, όποιος θέλει Escalade ή Corvette πηγαίνει «συστημένος» στην εκάστοτε επιλογή. Παρόλα αυτά, δεν παύει να εντυπωσιάζει το γεγονός πως η G-Class βρίσκεται στην κορυφή μιας λίστας, που αφορά πωλήσεις.