Οι τιμές των νέων αυτοκινήτων έχουν πάρει τον ανήφορο και τον ανεβαίνουν, δίχως καν να κατεβάσουν ταχύτητα. Η έλλειψη ημιαγωγών και η αύξηση τις τιμές των πρώτων υλών έχουν συμπαρασύρει τα κόστη αγοράς, καθιστώντας «έκτακτο δελτίο» κάθε σπάνια είδηση που αφορά μείωση τιμής. Ένα από αυτά τα breaking news, λοιπόν, συνιστά το νέο Audi S8.
Η ναυαρχίδα από το Ίνγκολσταντ μόλις ανανεώθηκε, για δεύτερη φορά σε δυο χρόνια, όμως για να εντοπίσεις τις αλλαγές χρειάζεται μικροσκόπιο. Ανεπαίσθητες αλλαγές σχεδιαστικά, περισσότερες δυνατότητες στο σύστημα πολυμέσων και αμετάβλητη γκάμα κινητήρων-μετάδοσης. Η μεγαλύτερη είδηση του ανανεωμένου A8, βασικά, αφορά στην τιμολογιακή πολιτική της Audi για την κορυφαία του έκδοση: το S8.
Το ισχυρότερο και ταχύτερο A8 διαθέτει τον 4.0 V8 twinturbo στο μηχανοστάσιο, με απόδοση 571 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 800 Nm στις 2.050-4.500 σ.α.λ. Η τετρακίνηση Quattro και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο διαμοιράζουν την ισχύ στις τέσσερις γωνίες, διασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δλ. (πολύ μετριοπαθής ισχυρισμός, καθώς έχει μετρηθεί στα 3,2 δλ.) και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 250 χλμ./ώρα, που ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα αν αφαιρεθεί ο κόφτης. Ο συνδυασμός αερανάρτησης – τετραδιεύθυνσης και τα πανίσχυρα φρένα, με δίσκους 401 χλστ. και 6πίστονες δαγκάνες μπροστά – 350 χλστ./4πίστονες δαγκάνες πίσω, φροντίζουν ώστε τα 2.205 κιλά του αμαξώματος να συμπεριφέρονται τόσο ευέλικτα υπό πίεση, ώστε να ξεπερνάει σε γύρο πίστας το προηγούμενο R8 V10!
Σε αντίθεση με τον κανόνα των ανατιμήσεων, η Audi έκανε πιο οικονομική την αγορά του S8. Στη Γερμανία ξεκινά πλέον από τις 97.800 ευρώ, αντί 99.500 ευρώ που ίσχυε μέχρι πρότινος. Στις Η.Π.Α., ωστόσο, η μείωση είναι σημαντικά μεγαλύτερη και φτάνει τις 12.600 δολάρια (11.084 ευρώ)! Το ανανεωμένο S8 εκκινεί στην Αμερική από τις 116.900 δολάρια (102.860 ευρώ), την ώρα που το απερχόμενο τιμάται κατ’ ελάχιστο στις 129.500 δολάρια (113.950 ευρώ).