Η Honda μπορεί να γιορτάζει τα 30α γενέθλια του NSX και να ετοιμάζει έκδοση Type R, όμως το supercar της δεν τα πηγαίνει ιδιαίτερα καλά εμπορικά. Σε κάποιες αγορές δε, πολύ χειρότερα από άλλες.
Δείτε ακόμα: Honda Civic του 2003 κοστίζει πάνω από το καινούργιο
Πριν μερικούς μήνες, η Acura ανακοίνωσε γενναίες εκπτώσεις στις Η.Π.Α. προκειμένου να τονώσει το αγοραστικό ενδιαφέρον για το NSX. Και δεν ήταν η πρώτη φορά που το έκανε. Ωστόσο, τη «δυσκοιλιότητα» που αντιμετωπίζει στην Αυστραλία, το ιαπωνικό supercar δεν την αντιμετωπίζει πουθενά αλλού που να είναι διαθέσιμο. Το 2016, πουλήθηκαν μόλις 2 κομμάτια. Την επόμενη χρονιά, άλλα τόσα. Το Φουλ του 2 και για το 2018, με το 2019 να είναι ελαφρώς καλύτερο και να ανεβαίνει μία πώληση (3), πριν έλθει η φετινή καθίζηση. Εν μέσω και της πρωτοφανούς κατάστασης με τον COVID-19, μέχρι τώρα στη χώρα των καγκουρό δεν έχει πουληθεί ούτε ένα NSX! Συνολικά, μέσα σε μια 5ετία, η Honda δεν κατάφερε να πουλήσει ούτε 10 αυτοκίνητα.
Διαβάστε επίσης: Με κλήρωση πωλείται το Civic Type R Limited Edition!
Η απόσυρση του NSX από τους εκεί τιμοκαταλόγους ήταν φυσικό επακόλουθο, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως δεν υπάρχει ούτε ένα δείγμα σε στοκ. Κάτι που σημαίνει πως αν κάποιος Αυστραλός κάνει την έκπληξη και ενδιαφερθεί για αγορά NSX, θα πρέπει να κοιτάξει σε μια εξαιρετικά περιορισμένη διαθεσιμότητα στα μεταχειρισμένα. Ως φαίνεται η υβριδική τεχνολογία (twinturbo V6 3.5 λίτρων και 3 ηλεκτροκινητήρες), η δύναμη (581 συνδυαστικοί ίπποι και 645 Nm ροπής) και οι επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δλ. και τελική 307 χλμ./ώρα) του «αστρόπλοιου» της Honda, δεν ήταν αρκετοί να αντιπαρέλθουν στη συνείδηση των Αυστραλών το αυξημένο κόστος αγοράς (420.000 δολάρια Αυστραλίας/298.468 αμερικανικά/252.383 ευρώ)