H Suzuki χτύπησε κοίτασμα χρυσού με το πεντάπορτο Jimny, φτάνοντας σε σημείο να μην προλαβαίνει τις παραγγελίες. Με τέτοια εμπορική επιτυχία θα ήταν «αυτοκτονία» να μην επεκτεινόταν η διάθεσή του και σε άλλες αγορές, εκτός της Ινδίας.
Οι Ιάπωνες δεν εμφανίζουν καμία τάση για χαρακίρι, ανακοινώνοντας επίσημα τη μετάβαση του Jimny 5d από την Ινδία στην εγχώρια αγορά. Ο πεντάθυρος «Τζίμης» θα ξεκινήσει να διατίθεται στην Ιαπωνία με την έναρξη του επόμενου έτους, σηματοδοτώντας την πρώτη από τις πολλές εξόδους του μοντέλου εκτός της αγοράς, για την οποία σχεδιάστηκε. Η Suzuki Ινδίας εξάλλου το είχε δηλώσει στην πρεμιέρα του, πως το Jimny 5d θα λανσαριστεί τόσο στην Ιαπωνία, όσο και στη Λατινική Αμερική και την Αφρική. Προς το παρόν η Ευρώπη δεν είναι στη λίστα, λόγω του κλασικού βραχνά των ρύπων, ωστόσο δεν αποκλείεται μελλοντικά να έρθει προς τα μέρη μας. Σίγουρα, πάντως, θα έχουμε την επόμενη και αμιγώς ηλεκτρική γενιά του.
Ούτως ή άλλως, ο κινητήρας εδώ δεν είναι ο τυπικός 1.5 VVTL. Παραμένει ατμοσφαιρικός, ωστόσο στο σχεδόν 4μετρο (3.985 χλστ.) και με 322 λίτρα (208 το τρίπορτο) Jimny, αποκτά τη συνδρομή mild hybrid συστήματος. Η απόδοση φτάνει τους 105 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 134 Nm στις 4.400 σ.α.λ. (+3 ίπποι και +4 Nm σε σχέση με τον απλό 1.5 του δικού μας LCV), σε συνεργασία με 5άρι χειροκίνητο ή 4άρι αυτόματο κιβώτιο. Το σύστημα μετάδοσης αποτελείται από την τετρακίνηση AllGrip με τα τρία διαφορικά και το βοηθητικό κιβώτιο, η ανάρτηση από άκαμπτους άξονες και το πλαίσιο είναι το κλασικό, ανθεκτικό, τύπου σκάλας. Εναλλακτικά υπάρχει και έκδοση 2WD, με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς.