Πριν δυο δεκαετίες, ενδεχομένως και λίγο πιο πίσω στο χρόνο, τα τρίθυρα SUV διατηρούσαν ένα αρκετά σεβαστό κομμάτι αγοραστικού κοινού. Βέβαια δεν ήταν και πολλά, οπότε ήταν εύκολο να γίνει η «μοιρασιά». Suzuki Vitara/Grand Vitara, Mitsubishi Pajero/Pajero Pinin, Honda HR-V, Kia Sportage, Toyota RAV4, Jeep Wrangler… Από αυτά τα τρίπορτα, σήμερα υπάρχει μόνο το Wrangler – το οποίο, στο μεσοδιάστημα, απέκτησε πεντάθυρη εκδοχή.
Η ραγδαία αύξηση των επιλογών στα SUVs και οι πιο δυναμικές γραμμές, κατέστησαν τις τρίθυρες -τις «σπορ», όπως ήταν η περιγραφή τους- εκδόσεις περιττές. Ακόμα και τα hot hatches έμειναν ως επί το πλείστον πεντάθυρα. H Toyota ήταν από τους πρώτους που είδαν τις εξελίξεις, καταργώντας το RAV4 3d από το τέλος της δεύτερης γενιάς του. Τρεις γενιές και 16 χρόνια αργότερα (το 2005 αποσύρθηκε), συνεχίζει την εξαιρετική του εμπορική πορεία αποκλειστικά πεντάθυρο. Οι άνθρωποι του Kolesa όμως, έχουν την όρεξη να μας δείξουν πώς θα ήταν η σπορ εκδοχή του.
Το σχήμα αλλάζει από τη μεσαία κολώνα και πίσω, όπου συναντάμε ένα μικρό παράθυρο και μια φαρδιά πίσω κολώνα, μαζί με ένα εξίσου μεγάλο πάνελ αμαξώματος στη θέση της πόρτας. To rendering είναι τόσο προσεγμένο, ώστε κάλλιστα θα μπορούσε να περάσει στην παραγωγή χωρίς αλλαγές, επαναφέροντας τη μονή πλαϊνή πόρτα στα SUVs. Κάτι τέτοιο πάντως, δεν προβλέπεται από την ιαπωνική εταιρία. Ούτε από κάποιον άλλο κατασκευαστή, για να ακριβολογούμε