To καλύτερο ποδαρικό έκανε ο χρόνος σε έναν πολυεκατομμυριούχο συλλέκτη, ο οποίος την επομένη της πρώτης μέρας του νέου έτους παρέλαβε την Bugatti Bolide του, η οποία μάλιστα είναι η πρώτη που βγαίνει από το εργοστάσιο.
Ο Manny Khoshbin είναι ο τυχερός που είδε το 2025 να τού μπαίνει με 1.600 άλογα, στην αντιπροσωπεία της Bugatti στο Newport Beach, εις την Καλιφόρνια. Το πολυπόθητο hypercar έφτασε στην καρότσα φορτηγού, σε κλειστό τρέιλερ, για να γίνει στη συνέχεια η τελετή παράδοσης-παραλαβής στο νέο της ιδιοκτήτη. Η χρωματική επιλογή την φέρνει σε πρότυπα Batmobile, με τη σκοτεινή αύρα να κάνει μικρά μπλε διαλείμματα σε διάφορα σημεία του ανθρακονημάτινου αμαξώματος. Ο Khoshbin δεν αποκάλυψε το ακριβές κόστος αγοράς, καθώς έχει προσθέσει μπόλικα έξτρα, αλλά σίγουρα μιλάμε για περισσότερα από τα 4 εκατομμύρια ευρώ της βασικής τιμής, που συνοδεύει κάθε μια από τις 40 Bolide που θα κατασκευαστούν (και έχουν ήδη πουληθεί).
Στο τεχνικό σκέλος, βλέπουμε πώς η αεροδυναμική σμιλεύει τη σιλουέτα της πιο σκληροπυρηνικής Bugatti. Ο τεράστιος διαχύτης, η αναλόγων διαστάσεων αεροτομή, το splitter μπροστά, τα ακροπτερύγια, οι διαμορφωτές αέρα σε κάθε γωνιά του αμαξώματος, το δάπεδο κάτω από αυτό, όλα συνδράμουν στην παραγωγή μιας κάθετης δύναμης, που μπορεί να αγγίξει τους 3 τόνους στις πολύ υψηλές ταχύτητες (300 χλμ./ώρα και άνω)! Με τόσο downforce, τα ειδικά εξελιγμένα Michelin και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, η Bolide «καρφώνεται» στο έδαφος και μπορεί να αναπτύξει μέχρι 2,5 G στις στροφές. Άλλα 1,5 G μπορούν να παραχθούν κατά το φρενάρισμα, ελέω και των κεραμικών δισκόφρενων – τα μεγαλύτερα carbon φρένα όλων των εποχών, με δισκόπλακες 390 χλστ. εμπρός-πίσω (πάχος 43 χλστ. και 37,5 χλστ. αντίστοιχα) βάρους μόλις 3,175 κιλά έκαστη και 8πίστονες-6πίστονες δαγκάνες!
Η χρήση εξωτικών υλικών και η απουσία στοιχείων πολυτέλειας από τον εξοπλισμό, βοηθούν στη διαμόρφωση ενός βάρους στα 1.450 κιλά. Βάλτε τα 1.600 άλογα (και 1.600 Nm) του 8.0 W16 quadturbo και έχετε μια ασύλληπτη αναλογία γραμμαρίων, όχι κιλών, ανά ίππο (906 γρ./ίππο)! Το 0-100 χλμ./ώρα αναμένεται να ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 2,4 δλ. και το 0-300 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7,7 δλ., με την τελική να ξεπερνά τα 338 χλμ./ώρα.