Η Honda (όπως η συντριπτική πλειοψηφία των κατασκευαστών) στρέφεται με γοργούς ρυθμούς προς την ηλεκτροκίνηση. Πιο χαρακτηριστικό γεγονός από τη διάθεση των νέων Jazz, HR-V και Civic αποκλειστικά ως υβριδικών στην Ευρώπη, δεν υπάρχει. Ίσως, μόνο, το ότι υπήρξε από τους πρώτους που έβαλε ηλεκτροκινητήρες στην κορωνίδα της γκάμας: το NSX. Το επόμενο βήμα, λοιπόν, αφορά την ολοκληρωτική του επικάλυψη από το ρεύμα.
Οι Ιάπωνες παρουσίασαν το ηλεκτρικό τους πλάνο, που προβλέπει το λανσάρισμα 30 νέων EV και ετήσια παραγωγή άνω των 2 εκατ. ετησίως μέχρι το 2030. Καμία κατηγορία δεν μένει εκτός προγραμματισμού, καθώς θα παρουσιαστεί ηλεκτρικό σχεδόν σε κάθε segment: από αυτοκίνητα πόλης και compact SUV, μέχρι πολυτελή σεντάν και sportscars. Αυτό το τελευταίο είναι που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, καθότι μέσα από ένα μυστήριο teaser η Honda μας αποκάλυψε όχι ένα, αλλά δύο αυτοκίνητα. Το ένα, δε, φέρεται να πρόκειται για το επόμενο NSX!
Η φήμη για πλήρη ηλεκτροποίηση του πρώτου supercar της Ιαπωνίας κυκλοφορούν από τότε που παρουσιάστηκε η σημερινή, δεύτερη γενιά του. Το περασμένο καλοκαίρι ήρθε ουσιαστικά η επιβεβαίωση από τη φίρμα του Τόκιο, με το teaser να μας χαρίζει το πρώτο καρέ του αυτοκινήτου – έστω, κάτω από κάλυμμα. Το πιθανολογούμενο νέο και ηλεκτρικό NSX βρίσκεται στα δεξιά (όπως κοιτάμε), με τη σιλουέτα του αμαξώματος να μην κρύβει τους υπερ-προσανατολισμούς της κατασκευής. Στα αριστερά έχουμε να κάνουμε πιθανότατα με ένα νέο μοντέλο, που θα αναλάβει την εκπροσώπηση της Honda στην κατηγορία των grand tourers. Αναμενόμενα, βέβαια, ενημέρωση για τεχνικά χαρακτηριστικά είναι πολύ νωρίς για να έχουμε.
Η φημολογία τοποθετεί μια πιθανή χρονολογία παρουσίασης του αμιγώς ηλεκτρικού NSX MK3, το νωρίτερο στο 2025. Μέχρι τότε τα ηλεκτρικά θα έχουν επεκταθεί ακόμα περισσότερο, οπότε η Honda (και η Acura) δεν θα έχουν να ανησυχούν για τις αντιδράσεις του κόσμου, αναφορικά με το κινητήριο σύνολο του halo car τους. Οι ίδιες αντιδράσεις που έπαιξαν μεγάλο ρόλο στην απήχηση του σημερινού και, εν τέλει, στην εμπορική του «δυσκοιλιότητα», η οποία οδήγησε και στο τέλος παραγωγής.