H Hyundai θα αναβαθμίσει και θα ενισχύει σημαντικά την γκάμα της φέτος με την παρουσία νέων και ανανεωμένων μοντέλων. Τον ερχόμενο Απρίλιο θα ξεκινήσει η παραγωγή του εντελώς νέου, δεύτερης γενιάς Kona και την ίδια χρονική περίοδο θα κάνει την εμφάνισή του το ανανεωμένο i10. Αμφότερα θα λανσαριστούν στην Ελλάδα τον Μάιο ή τον Ιούνιο, ενώ το επόμενο «κύμα» ανανεώσεων σε άλλα Hyundai θα ακολουθήσει προς τα τέλη του 2023.
Ξεκινώντας από το ολοκαίνουργιο Hyundai Kona, θα είναι διαθέσιμο σε αμιγώς ηλεκτρικό (EV), υβριδικό (HEV), με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) και σε σπορ έκδοση N Line, το καθένα με το δικό του μοναδικό στυλ. Συγκριτικά με το προγενέστερο, το νέο Kona, εκτός από το ότι είναι τελείως διαφορετικό σχεδιαστικά, μεγάλωσε αισθητά και σε διαστάσεις. Συγκεκριμένα το μήκος έφτασε τα 4.355 χλστ. (+150 χλστ.), το πλάτος κέρδισε 25 χλστ. και το μεταξόνιο μάκρυνε 60 χλστ.
Στο εμπρός άκρο του, ο καθαρός όγκος αναδεικνύεται από την Seamless Horizon Lamp, η οποία στην ηλεκτροκίνητη έκδοση διαθέτει parametric pixels, σηματοδοτώντας το πρώτο μοντέλο Hyundai με Pixelated Seamless Horizon Lamp που προσθέτει στον ιδιαίτερο χαρακτήρα του Kona Electric (EV) ένα καινοτόμο χαρακτηριστικό στοιχείο σχεδίασης.
Υπάρχουν διάφορες στιλιστικές παραλλαγές μεταξύ των συστημάτων μετάδοσης κίνησης. Το Kona Electric ενσωματώνει parametric pixels στη μάσκα και τον πίσω προφυλακτήρα, σχεδίαση ζαντών αλουμινίου 19 ιντσών εμπνευσμένη από pixel και προαιρετικά μαύρους πλαϊνούς καθρέπτες και οροφή. Το υβριδικό Kona καθώς και το Kona με θερμικό κινητήρα μοιράζονται έναν τολμηρό σχεδιαστικά προφυλακτήρα και μαύρη επένδυση θόλου τροχού. Η N Line έκδοση διαθέτει προαιρετικά μαύρους πλαϊνούς καθρέπτες και οροφή, αεροτομή τύπου φτερού, πιο επιθετική εμπρός και πίσω σχεδίαση με προφυλακτήρα σε σχήμα φτερού για να τονίζει την χαμηλότερη θέση του οχήματος, χαρακτηριστικές ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και διπλή εξάτμιση.
Στο εσωτερικό του νέο Kona με τους μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, οι δύο ευρείες οθόνες 12,3 ιντσών και η κεντρική κονσόλα universal ενισχύουν τα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας του αυτοκινήτου. Επιπλέον, με τον μοχλό ταχυτήτων μετατοπισμένο πίσω από το τιμόνι (όπως στο Ioniq 5), παρέχεται μια λιτή διάταξη και πρόσθετος χώρος για αντικείμενα στο κεντρικό τούνελ. Την πρακτικότητα ενισχύει ακόμα το πίσω κάθισμα χωρίς καμπύλες και το επίπεδο δάπεδο.
Σχετικά με το ανανεωμένο Hyundai i10 που θα διατεθεί στην Ευρώπη, ακόμα η κορεατική μάρκα δεν έχει κάνει καμία ανακοίνωση. Ωστόσο, με βάση το φρεσκαρισμένο Grand i10 Nios που παρουσιάστηκε στην Ινδία, οι αλλαγές που θα φέρει θα αφορούν σχεδιαστικές αλλαγές στο αμάξωμα και στο εσωτερικό. Οι κινητήρες κατά πάσα πιθανότητα θα παραμείνουν ως έχουν.