Πού πωλείται ακόμα το Mitsubishi Lancer;

Μαζί με το Pajero, το Lancer είναι το πιο ιστορικό αυτοκίνητο στα κιτάπια της Mitsubishi. Παρουσιάστηκε το 1973, έβαλε τους Ιάπωνες στα ράλλυ, κατέκτησε πρωταθλήματα, μας έδωσε το Evo και αποσύρθηκε το 2017, έπειτα από 7 γενιές. Το Evo είχε χαιρετήσει δυο χρόνια νωρίτερα, στη 10η έκφανσή του, η οποία ήταν η πρώτη -και τελευταία, όπως εξελίχθηκε- χωρίς το όνομα «Lancer».

Μια τόσο βαρυσήμαντη παρουσία, όμως, δεν είναι εύκολο να καταργηθεί. Σαράντα τέσσερα ολόκληρα χρόνια καριέρας είναι αυτά, δεν «πετιούνται» έτσι εύκολα. Ειδικά όταν υπάρχει κοινό που θέλει και ζητάει Lancer. Αποκλειστικά για αυτούς, το μικρομεσαίο των «Τριών Διαμαντιών» ζει, βασιλεύει, βρίσκεται στην 8η γενιά του και είναι πιο δυναμικό εμφανισιακά από κάθε Lancer που υποδεχτήκαμε στα μέρη μας! Με τον χαρακτηρισμό «Grand» να προηγείται και τη μάσκα Dynamic Shield να δεσπόζει μπροστά, το Lancer συνεχίζει την καριέρα του στην Ταϊβάν, την Κίνα και επιλεγμένες αγορές της Ασίας.

Το Grand Lancer ουσιαστικά αποτελεί εκτεταμένο facelift του τελευταίου δικού μας. Παρουσιάστηκε το 2017, έχοντας εξελιχθεί από την ταϊβανέζικη China Motor Corporation και σχεδιασθεί σε συνεργασία με την Pininfarina Shanghai. Βασίζεται στο Lancer MK7 και έχει παρόμοιες διαστάσεις με αυτό, φτάνοντας τα 4.615 χλστ. μήκους, 2.635 χλστ. μεταξονίου, 1.770 χλστ. πλάτους και 1.490 χλστ. ύψους (-15 χλστ. σε μήκος, -10 χλστ. σε πλάτος, ίδιο ύψος και μεταξόνιο το Lancer Sedan) και όντας διαθέσιμο μόνο σε τετράθυρο αμάξωμα. Την κίνηση αναλαμβάνει αποκλειστικά ο συνδυασμός του 1.800άρη τετρακύλινδρου  των 143 ίππων και 178 Nm, με κιβώτιο μεταβαλλόμενης σχέσης CVT. Οι επιδόσεις είναι ταυτόσημες με αυτές του τελευταίου αντίστοιχου Lancer, απαιτώντας 11,2 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και φτάνοντας μέχρι τα 202 χλμ./ώρα τελικής, ενώ η μέση τιμή της κατανάλωσης ανέρχεται στα 6,6 λίτρα/100 χλμ. (βάσει NEDC).

Στο εσωτερικό οι ομοιότητες Grand και απλού Lancer συνεχίζουν. Οι επενδύσεις είναι διαφορετικές και πλέον υπάρχει οθόνη αφής έως 10 ίντσες για το σύστημα πολυμέσων, όμως επί της ουσίας πρόκειται για την ίδια καμπίνα επιβατών, σε διαφορετική εκτέλεση.

Για να αποκτήσει κάποιος το συνεχιστή της κληρονομιάς των Lancer, θα πρέπει να έχει στην άκρη τουλάχιστον 619.000 γουάν Ταϊβάν. Αλλιώς, 18.190 ευρώ για πλουσιότατο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει ολοκληρωμένο οπτικό πακέτο (18άρες ζάντες σε ελαστικά 215/45, splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης) και εξοπλισμό που δεν του λείπει τίποτα. Για την κορυφαία Black & White Edition, με το ασπρόμαυρο φόντο αμαξώματος, τροχών και αεροτομής, η τιμή ξεκινά από τις 719.000 γουάν (21.120 ευρώ).

 

Get it on Google Play Download on the App Store