Το GR Yaris γνωρίζει εδώ και αρκετό καιρό πως θα αποκτήσει παρέα στην γκάμα των γρήγορων Toyota, με τη μορφή του GR Corolla. Ενός αυτοκινήτου που θα επαναφέρει τον Ιάπωνα κατασκευαστή στα μικρομεσαία hot hatches, από την εποχή του T-Sport, και θα προκαλέσει χαμό με τον ανταγωνισμό.
Πηγές από Ιαπωνία αναφέρουν μόνο πως θα έχει τον G16E-GTS του αντίστοιχου Yaris, το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιό του και το σύστημα τετρακίνησης GR-Four. Αυτές είναι όλες οι πληροφορίες που έχει μοιραστεί το Αΐτσι με τον κόσμο, άσχετα που μέσω διαρροών έχουμε πάρει μια πολύ καλή ιδέα του πώς θα είναι το GR Corolla. Πέρα από την εμφάνιση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά, βέβαια, υπάρχει κι άλλο ένα φλέγον ζήτημα: αυτό του λανσαρίσματος. Η Toyota έχει teasάρει το αυτοκίνητο στις Η.Π.Α., όπου αναμένεται να κάνει πρώτα ντεμπούτο, αλλά τηρεί σιγή ιχθύος για την ημερομηνία παρουσίασης.
Τη λύση και εδώ δίνουν οι διαρροές, αποκαλύπτοντας το πότε θα βγει στην αγορά το πολυαναμενόμενο hot hatch! Ένας Αμερικανός πήρε στα χέρια του έγγραφα από αντιπροσωπεία της Toyota στη Νέα Υόρκη, που αποτυπώνουν το οργανόγραμμα του καταστήματος για το 2022. Όπως μπορούμε να δούμε, το GR Corolla θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στις Ηνωμένες Πολιτείες τον προσεχή Οκτώβριο, με τον συγκεκριμένο ντίλερ να αναμένει την πώληση 90 κομματιών μέχρι το τέλος του έτους. Κάτι που σημαίνει πως η πρεμιέρα του θα γίνει νωρίτερα, ενδεχομένως στα τέλη καλοκαιριού ή τις αρχές φθινοπώρου.
Σύμφωνα με προηγούμενες διαρροές, κάτω από το γυμνασμένο αμάξωμα θα συναντάμε τον 1.600άρης τρικύλινδρο τούρμπο του GR Yaris, αλλά στα 300 άλογα και τα 370 Nm , μετρώντας 39 επιπλέον άλογα και 10 Nm σε σχέση με το δικό μας GR Yaris (+28 ίππους συγκριτικά με το JDM, ίδια ροπή)! Αν ισχύσει το παράδειγμα του Yaris, τότε το ευρωπαϊκό GR Corolla θα αποδίδει λιγότερα άλογα από το JDM, αλλά όχι μεγάλη διαφορά (261 αντί 272 ίππων το Yaris, υπολογίστε γύρω στα 290 άλογα για το Corolla).