H νέα Σειρά 1 ξίνισε αρκετά στους φίλους της BMW, ελέω μετάβασης στην κίνηση μπροστά. Η τετρακίνητη Μ135i xDrive λείανε κάπως τις αντιδράσεις, όμως η πισωκίνηση θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ για σπορ μοντέλο της βαυαρικής φίρμας. Η επερχόμενη M2, αναμένεται να λειτουργήσει ως βάλσαμο.
Οι Βαυαροί είχαν αποσαφηνίσει προ τετραετίας, πως η Σειρά 2 θα συνεχίσει να είναι πισωκίνητη. Το πώς θα γίνει αυτό, τη στιγμή που η πλατφόρμα της Σειράς 1 υποστηρίζει μέχρι τετρακίνηση, παραμένει άγνωστο. Πηγές από το Μόναχο αναφέρουν πως η νέα 2άρα θα αποστασιοποιηθεί πλήρως μηχανικά από τις χάτσμπακ και Gran Coupe εκδόσεις, βασιζόμενη στο πάτωμα που μοιράζονται οι Z4 και Toyota Supra. Άλλες αναφορές, κάνουν λόγο για κοντύτερη εκδοχή της νέας M4. Όπως και να ‘χει, το μόνο σίγουρο -βάσει φημολογίας- είναι ότι θα έχει 3λιτρο εν σειρά εξακύλινδρο twinturbo κάτω από το καπό.
Τώρα, αν αυτός θα είναι ο B58 των Z4/Supra ή ο S58 των M3/M4 παραμένει άγνωστο. Ο πρώτος έχει φτάσει μέχρι τα 387 άλογα στην αμερικανική εκδοχή της Supra, ενώ ο δεύτερος στους 510 ίππους για τις G80/G82 Competition. Από τη στιγμή που η σημερινή Competition αποδίδει 410 άλογα και η CS 450, από την επόμενη θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον ίδια ισχύ με τη δεύτερη, ήτοι 450 άλογα. Μάλιστα, η BMW είναι αποφασισμένη να μην αφήσει μόνη της τη Mercedes και τη CLA 45 S των 421 ίππων, ετοιμάζοντας τη M2 Gran Coupe και απόδοση ανάλογης της πισωκίνητης M2. Με λίγα λόγια, η κορυφαία Gran Coupe θα είναι τετρακίνητη με επίσης τουλάχιστον 420 άλογα. Οπότε έχουμε να περιμένουμε πολύ δυνατό «εμφύλιο» με τη Στουτγκάρδη.
Για το λανσάρισμα της παραδοσιακής, πισωκίνητης νέας M2 θα χρειαστεί να περιμένουμε τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμα. Τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα γυρίζουν στο Nurburgring, με τις πληροφορίες να θέλουν το ντεμπούτο στο πρώτο τρίμηνο του 2022.