H MG έχει αναγεννηθεί χάρις στα κεφάλαια των Κινέζων. H SAIC επανέφερε την ιστορική βρετανική φίρμα στη ζωή, της προσέφερε υπερσύγχρονα μοντέλα και την ενέταξε μέχρι στο κλαμπ των αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν ξεπεράσει τα 500 άλογα. Υπεύθυνο για αυτό είναι το Cyberster, που εκτός από διάδοχος του TF λειτουργεί και ως το πρώτο υπεραυτοκίνητο των Βρετανών.
Το Cyberster δεν ξεχνά την παράδοση, αποτίνοντας φόρο τιμής στα κλασικά roadster και την πλούσια κληρονομιά της MG. Χαρακτηριστικά του γνωρίσματα αποτελούν το μακρύ καπό με το χαμηλό ρύγχος, οι πολλές καμπύλες επιφάνειές του και οι ακμές στο τελείωμα του πίσω μέρους. Το γεγονός ότι η οροφή είναι υφασμάτινη και όχι μεταλλική (ηλεκτρικά αναδιπλούμενη πάντα) δίνει έξτρα vintage πόντους, ενώ οι πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω σαν φτερά δίνει τη supercar νότα στο look. Το «MG» στο κάλυμμα της οροφής δεσπόζει, όπως και το περίτεχνο μοτίβο των LED στα πίσω φανάρια.
Στο εσωτερικό συναντάμε εξαιρετικά καλαίσθητο κόκκινο δέρμα παντού, μαζί με ψηφιακό πίνακα οργάνων και κυρτή κάθετη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων, με κλίση προς την πλευρά του οδηγού. Πολύ ιδιαίτερη η τοποθέτηση των κουμπιών για τον επιλογέα του κιβωτίου κάθετα, μαζί με την οθόνη, ενώ οι χώροι φαίνονται δια γυμνού οφθαλμού ότι θα ικανοποιούν ακόμα και τα μεγαλύτερα κορμιά. Οι διαστάσεις του Cyberster εξάλλου είναι αρκετά μπόλικες (και τουλάχιστον μισή «καρότσα» πάνω από το TF), με το μήκος να ξεπερνά τα 4,5 μέτρα (4.535 χλστ.), το πλάτος πάνω από τα 1,9 μέτρα (1.913 χλστ.) και το μεταξόνιο στα 2.690 χλστ.
Η MG δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά οι διαρροές των επίσημων εγγράφων από το πατεντάρισμα του μοντέλου λένε πως το αποκλειστικά ηλεκτρικό Cyberster, θα προσφέρεται σε δυο εκδόσεις: μια με μονό κινητήρα, μια με διπλούς. Η βασική αξιοποιεί ένα μοτέρ 314 ίππων τοποθετημένο στον πίσω άξονα, την ώρα που η κορυφαία διαθέτει άλλον έναν 204 ίππων μπροστά και αυξάνει την απόδοση του πίσω στους 340 ίππους. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στα 536 άλογα και επιταχύνει το τετρακίνητο roadster στα πρώτα 100 χλμ./ώρα, σε λιγότερο από 3,0 δλ. Επιδόσεις για το πισωκίνητο δεν ανακοινώνονται, αλλά και στα δύο η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα. Η χωρητικότητα των μπαταριών αναφέρεται στις 64 και 77 kWh, με την αυτονομία να κυμαίνεται μεταξύ 501 και 580 χλμ.
Από πλευράς τιμών τώρα, οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για τιμή εκκίνησης στις 55.000 λίρες (64.363 ευρώ). Στην Κίνα αναμένεται να είναι σημαντικά φθηνότερο, με τη βασική τιμή να ορίζεται στις 300.000 γουάν (37.201 ευρώ).