Το Hilux ετοιμάζεται να μπει στην υβριδική εποχή από το 2024, με τον 2.8 ντίζελ να αποκτά 48βολτο σύστημα και να υπόσχεται μειωμένη κατανάλωση, αλλά και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Απόφαση επισημοποιημένη και εν μέρει ολοκληρωμένη, καθώς ήδη το πρωτότυπο όχημα έχει κάνει την εμφάνισή του, στα τέλη Ιουνίου. Τότε ο Juha Kankkunen έκανε μερικά εντυπωσιακά περάσματα με το mild hybrid Hilux, στα πλαίσια του Ράλλυ Κένυας. Το επόμενο βήμα είναι να γίνει το ιαπωνικό pick up φουλ υβριδικό. Θα το κάνει, όμως, η Toyota;
Στην τωρινή γενιά Hilux, απίθανο. Αυτό δήλωσε ο διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων της Toyota Αυστραλίας, Sean Hanley, ο οποίος πρακτικά απέκλεισε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Συγκεκριμένα, εξήγησε πως για αυτόν ακριβώς το λόγο θα λανσαριστεί το ήπια υβριδικό σύστημα. Ένα πλήρως υβριδικό αντίθετα, θα απαιτούσε ασύμφορα πολλές μετατροπές στην υπάρχουσα πλατφόρμα ώστε να προσαρμοστούν η μπαταρία κι ο ηλεκτροκινητήρας. Κάτι, πάντως, που πολύ πιθανό να συμβεί με την επόμενη «φουρνιά» Hilux, η οποία φημολογείται πως θα παρουσιαστεί γύρω στο 2025. Ακόμα και τότε όμως, δύσκολα να κάνει ντεμπούτο το full hybrid σύνολο κατευθείαν. Πιθανότατα να χρειαστούν κάποια χρόνια ακόμα (2027-2028) μέχρι να δούμε πλήρως υβριδικό Hilux.
Προς το παρόν, λοιπόν, θα πρέπει να αρκεστούμε στο mild hybrid. Ο 2.8 D-4D θα αποκτήσει τη συνδρομή ενός μικρού ηλεκτροκινητήρα-γεννήτριας, που θα λειτουργεί επικουρικά και θα συνδράμει μια μικρή ποσότητα έξτρα ισχύος (15-20 άλογα). Οι Αυστραλοί αναφέρουν μείωση της κατανάλωσης μέχρι 10%, κάτι που ενδεχομένως να κατεβάσει το επίσημο νούμερο της μέσης τιμής κάτω από τα 8,0 λίτρα/100 χλμ. (7,92 αν αφαιρέσουμε 10% από τα σημερινά 8,8 λίτρα/100 χλμ.). Η ισχύς φυσικά θα τροφοδοτεί όλους τους τροχούς, μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου.