Το νέο VW Amarok παρουσιάστηκε επίσημα και μας συνεπήρε τόσο με την τεχνολογική αναβάθμιση σε σχέση με το προηγούμενο, όσο κυρίως με το εντυπωσιακό peak που κάνει η ιπποδύναμη. Η κορυφαία έκδοση φτάνει πια στα 302 άλογα, χάρις στον τετρακύλινδρο τούρμπο 2.3 EcoBoost της Ford, ξεπερνώντας κατά 52 ίππους το δεύτερο ισχυρότερο 3.0 V6 TDI (το οποίο, πάντως, διατηρεί ισχυρό προβάδισμα στη ροπή). Υπάρχει πιθανότητα να το δούμε σε ασφάλτινη εκτέλεση, όπως της φωτογραφίας;
Ο digital designer Kelsonic το έχει σίγουρο, παρουσιάζοντας σε ψηφιακή μορφή μια έκδοση R-Line που πολύ θα θέλαμε να δούμε στο δρόμο. Οι αλλαγές σε σχέση με το κανονικό Amarok περιορίζονται στη χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος και τις 21άρες ζάντες της Vossen, αλλά ειλικρινά δεν χρειάζεται και κάτι παραπάνω. Ίσως πιο επιθετικό προφυλακτήρα εμπρός, αλλά και έτσι είναι πέρα για πέρα πειστικό. Το θέμα είναι αν η VW έχει κάτι τέτοιο κατά νου. Η απάντηση; Δεν αποκλείεται!
Οι Γερμανοί έχουν ήδη επιβεβαιώσει την εξέλιξη Amarok R, που θα τεθεί αντιμέτωπο με το όμορο Ford Ranger Raptor. Ακόμα δεν γνωρίζουμε ποιον κινητήρα θα διαθέτει το κορυφαίο Amarok (τον 3.0 V6 TDI ή τον 2.3 EcoBoost), ενώ υπάρχει το ενδεχόμενο να μπει «βέτο» από τη Ford, προκειμένου να αποφευχθεί εμφύλιος. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, η VW Αυστραλίας δηλώνει πως το αυτοκίνητο -τουλάχιστον εκεί- θα εξελιχθεί σε συνεργασία με την εταιρία του Tom Walkinsaw. Οι δυο πλευρές έχουν δουλέψει ξανά μαζί στο σημερινό Amarok W580 και είναι έτοιμες να επαναλάβουν τη μεταξύ τους σύμπραξη, σε περίπτωση που το «Μπλε Οβάλ» δεν αφήσει το Βόλφσμπουργκ να αντιγράψει από την κόλλα του.
Κατά πάσα πιθανότητα το Amarok R να ακολουθήσει τη σκληροπυρηνική off road τεχνοτροπία του Raptor, αλλά υπάρχει το ενδεχόμενο να παρουσιαστεί σε παράλληλη εκδοχή, με πιο «δρομίσιο» σετάρισμα. Θα πρέπει να περιμένουμε έως το 2023 για να δούμε εξελίξεις, όμως το μόνο σίγουρο είναι πως θα έχουν πολύ ενδιαφέρον.