Τα τελευταία χρόνια και ειδικά μετά το λανσάρισμα της άκρως δυναμικής Giulia, η οποία έφερε ξανά στο προσκήνιο την πίσω κίνηση, υπήρξαν πολλές αναφορές σχετικά με την αναβίωση της νέας μεγάλης Alfa Romeo Alfetta. Αυτή θα τοποθετούνταν στο υψηλότερο σκαλί τις γκάμας της ιταλικής μάρκας και θα ανταγωνιζόταν το γερμανικό κυρίως κατεστημένο των Audi A6, BMW Σειράς 5 και Mercedes E-Class.
Ο θάνατος του εμβληματικού CEO της FCA, Sergio Marchionne, άλλαξε τα δεδομένα. Το ίδιο και περισσότερο όμως, συνέβη με τη δημιουργία του oμίλου Stellantis, που ακολούθησε τη συγχώνευση FCA και PSA. Η Alfa Romeo πλέον λογίζεται ξεκάθαρα ως premium μάρκα, οπότε τι καλύτερο για να αντιταχθεί στους εδραιωμένους Γερμανούς από μια ολοκαίνουργια Alfetta; Το Motor.es ρίχνει μια ματιά στο φημολογούμενο μέλλον, με μια εντυπωσιακή μπερλίνα που αντλεί στοιχεία τόσο από την Giulia, όσο και την πολυαναμενόμενη Tonale.
Σύμφωνα με τους Ισπανούς, το μεγαλομεσαίο των Ιταλών -αν τελικά δώσουν έγκριση- θα βασίζεται στην πλατφόρμα Giorgio και θα διατίθεται σε βενζινοκίνητη, plug-in υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική μορφή. Κάτι επίσημο δεν υπάρχει, πέραν της ελπίδας που απορρέει από την ανακοίνωση της Stellantis πως από το 2024, θα κάνουν την εμφάνισή τους νέα μοντέλα από τις Alfa Romeo, DS και Lancia – τις τρεις εταιρίες, δηλαδή, που απαρτίζουν το premium κομμάτι του ομίλου. Ανάμεσά τους, δεν αποκλείεται να υπάρχει η νέα Alfetta. Το ενδεχόμενο υπάρχει και είναι βάσιμο. Μένει να το πάρουν απόφαση και οι Ιταλοί με τους Γάλλους.